אשתקד, דודג' חשפה את הקונספט דייטונה SRT כקדימון לדור הבא של הצ'אלנג'ר שיהיה חשמלי. כל זה לא מפריע לדודג' להציג עוד גרסה קיצונית למכונית השרירית שלה לפני שהיא יוצאת לגמלאות, הפעם מדובר במפלצת שתוכננה להיות הכי מהירה על מסלול הדראג, דודג' צ'אלנג'ר SRT Demon 170.
תמורת מחיר של כ-$97,000 תקבלו רכב שמסוגל להשיג נתון 0-96 קמ"ש של 1.66 שניות, נתון ¼ מייל של 8.91 שניות ולייצר 2.0G בזמן תאוצה, אלו נתונים שמביישים אפילו טסלה מודל S פלייד (עם הערה). את זה הצ'אלנג'ר SRT Demon 170 משיגה באמצעות הספק מרבי של 1025 כ"ס ומומנט מרבי של 130.5 קג"מ המתקבלים כאשר הדגם עושה שימוש בתערובת אתנול E85.
בשימוש בתערובת סטנדרטית E10, אותה ניתן למצוא בקלות כמעט בכל תחנת דלק בארה"ב, ההספק המרבי יורד ל-900 כ"ס והמומנט המרבי המתקבל עומד על 111.8 קג"מ, אלו עדיין נתונים שלא יביישו אך אחד על מסלול הדראג והם מספיקים לנתון תאוצה של פחות מ-2.3 שניות ולרבע מייל בפחות מ-9.6 שניות - הנתונים האלו שייכים לצ'אלנג'ר SRT Demon לה "רק" 850 כ"ס.
המון כוח זה נחמד, אך בלי היכולת להוריד את הכוח הזה אל הכביש הוא לא שווה יותר מידי על מסלול הדראג, במיוחד כאשר מדובר ברכב הנעה אחורית בלבד ולא כפולה. לכן הדגם יוצא מהמפעל עם צמיגי סליקס אחוריים מיוחדים לדראג (Mickey Thompson ET Street R) במידת ענק של 315/50R17 וצמיגים קדמיים צרים יותר משמעותית במידה של 245/55R18, הצמיגים האחוריים אמנם חוקיים לכביש (בארה"ב) אך אתם צריכים המון אומץ לנהוג איתך כאשר הם קרים או כאשר יש רק רמז לרטיבת על הכביש.
כל זה, זה רק פסיק ממה שדודג' ביצעה בדגם הייחודי הזה, ממנו היא תייצר רק 3000 יחידות עבור השוק האמריקאי ועוד 300 יחידות עבור השוק הקנדי. בין היתר נמצא מגדש-על 3.0 ליטר משודרג המייצר לחץ גדישה גבוה יותר ב-40%, שינוי מפות הצתה בלחיצת כפתור עבור תערובות דלק שונות, חלקי הנעה מחוזקים (דיפרנציאל, דרייבשאפט ועוד), בולמים אדפטיביים עם מצב דראג המאפשר להעביר יותר משקל לאחור בעת יציאה מהמקום, מערכת בלימה ייחודית (ransBrake 2.0) המאפשרת לנהג לבצע "שריפת צמיגים" בקלות יותר בכדי לחמם את הצמיגים לפני מרוץ ועוד. המנוע עצמו זכה למספר רב של שדרוגים כך שלמעשה, מדובר כמעט במנוע חדש לחלוטין.
גם תחום המשקל זכה להתייחסות כמו הסרה של חלקי דקורציה שונים, הסרה של המושב האחורי ועוד, כל זה אפשר לדודג' להפחית כ-71 ק"ג ממשקל הדגם. הפחתת המשקל כוללת שימוש בחישוקי גלגלים מקרבון המפחיתים משקל משמעותי של עשרות ק"ג סה"כ מהמשקל הבלתי נתמך התורם לניהוג ולתאוצה.