עם 840 כ"ס ונתון תאוצה של 2.3 שניות, ה-SRT דימון היא החלום הרטוב של חובבי ה-0-100, וכן, כולל אחריות יצרן מלאה.
אם עד לפני קצת יותר מעשור היינו בטוחים כי מכוניות השרירים האמריקאיות הן נחלת העבר, בעשור האחרון הן הוכיחו שהן עדיין לא אמרו את המילה האחרונה ונדמה כי בתערוכת ניו יורק האחרונה המילה הזו נאמרה באמצעות חשיפתה של דודג' צאלנג'ר SRT דימון (Challenger SRT Demon), גרסה קיצונית במיוחד למכונית השרירים של דודג' עם 840 כ"ס ושיא גינס כמכונית הסדרתית הראשונה בעולם שתרים את הגלגלים הקדמיים (לקצת יותר ממטר) ביציאה מהמקום.
הצ'אלנג'ר SRT דימון, מבוססת על ה-SRT הלקאט, גרסה קיצונית בפני עצמה, כך שבחזית הדגם אנחנו מוצאים את אותו מנוע V8 סופרצ'ארג (מגד-על) בנפח של 6.2 ליטר אך במקום הספק מרבי של "רק" 707 כ"ס ההספק המרבי בגרסת הדימון עומד על 840 כ"ס.
בדודג' מציינים כי למעט ראש המנוע, כל החלקים במנוע של הדימון חדשים ומשופרים, כולל הגדלת נפח המגדש מ-2.4 ל-2.7 ליטר והעלאת לחץ הגדישה מ-11.6PSI ל-14.5PSI. בכדי להעביר בהצלחה את כל הכוח הזה לגלגלים האחוריים, דודג' ציידה את הדגם בצמיגי סמי-סליקס חוקיים לכביש במידה של 315/40R18. בכדי לאפשר לדגם לממש את המהות שלו, 0-100 קמ"ש בזמן הקצר ביותר, משקל הדגם הופחת לכדי 1922 ק"ג (כ-105 ק"ג פחות מה-הלקאט) וזאת, בין היתר, גם באמצעות הסרה של כל המושבים בדגם, למעט מושב הנהג כמובן.
כל זה מאפשר לדימון לרשום נתון תאוצה 0-96 קמ"ש של 2.3 שניות ועל מסלול הדראג היא תגמע 400 מטר בזמן של 9.65 שניות כאשר מחוג המהירות יצביע על 225 קמ"ש.
דודג' ציידה את הדגם, כמו בהאלקאט, בשני מפתוח: אחד שחור והשני אדום. הראשון מגביל את הספק המנוע ל-500 כ"ס בלבד והשני מאפשר לשחרר מהמנוע 808 כ"ס. בכדי לקבל את יתר הסוסים באורווה הזו תאלצו להשקות את הדגם באוקטן גבוהה מ-100. המעבר לשימוש בדלק באוקטן גבוהה נעשה בלחיצה פשוטה על מתג בתא הנוסעים.
דודג' תייצר את הדימון ב-3300 יחידות בלבד, 300 לשוק הקנדי ו-3000 לשוק האמריקאי. למרות שהדגם נשמע כמו רכב סדנאות שיפורים, דודג' מעניקה לדגם אחריות מלאה ל-3 שנים (אך עם הגבלה של 56,000 ק"מ) יחד עם אחריות מורחבת של 5 שנים על מכלולי ההנעה.
{gallery}https://www.flickr.com/photos/7922106@N06/albums/72157679500758213{/gallery}