רנו חושפת את גרסת 2012 למגאן ספורט 265 המחליפה את ה-250 עם תוספת של 15 כ"ס.
רנו, מציגה את דגם 2012 המחודש (קלות בלבד) של המגאן ספורט 265 ו-CUP 265. בניגוד למגאן הרגילה שעברה מתיחת פנים כוללת לדגם 2012, עיקר החידוש לדגם 2012 של המגאן ספורט, נמצא ביחידת ההנעה יחד עם שדרוג קל בתא הנוסעים.
הדגם ישווק נכון לעכשיו (באפריל) בשוק הבריטי בלבד ורק בהמשך יוצע גם בשווקים נוספים. בעזרת הגדלת לחץ הגדישה ב-0.2 באר ל-2.5 באר, ההספק המרבי עלה ב-15 כ"ס ל-265 כ"ס והמומנט גדל ב-2.07 קג"מ ל-36.77 קג"מ. תוספת ההספק מקזזת 0.1 שניות מזמן המיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש שעומד כעת על 6.0 שניות והמהירות המרבית עומדת על 254 קמ"ש לעומת 245 קמ"ש בדגם 250 המוחלף.
הנהג יכול לבחור בלחיצת כפתור בין הספק מופחת של 250 כ"ס להספק המלא של 265 כ"ס. נשמע מיותר, אך הלחיצה הזו נעשית למעשה למעשה דרך כפתור בקרת היציבות ESC, כך שבנוסף לתוספת ההספק (והגברת צליל צינור המפלט), מערכת בקרת היציבות נכנסת למצב ספורט .
כמו כל דגמי רנו ספורט, גם המגאן ספורט תוצע עם שלדת CUP המשודרגת הכוללת דיפרנציאל מוגבל החלקה, קליפרים אדומים, הקשחה לבולמים, קפיצים ומוטות מייצבים עבים יותר, חישוקי 18 אינץ' שחורים כסטנדרט ("19 כאופציה) בעיצוב ייחודי וצמיגי מישלין פיילוט ספורט 2 במקום צמיגי בריגדסטון פוטנזה של הגרסה הרגילה.
למעשה, מה שרנו עושה כאן זה לקחת את גרסת המגאן ספורט טרופי שהוצעה לפני כחצי שנה כגרסה מוגבלת של 500 רכבים בלבד, וכעת גרסה מיוחדת זו (בשינויים קטנים בלבד) היא למעשה זהה לגרסת 265 CUP המוצעת באופן סדרתי כיום.
חידושים קטנים נוספים הם אופציה לצביעה חיצונית עם גימור אדום (כמו בתמונות), או לצבע לבן-קרח חדש. כאופציה, ניתן להוסיף מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה וכן חיישני חניה מלפנים ומאחור ביחד עם מצלמת רוורס. גרסת ה-CUP 265 זוכה בנוסף בגימור קרבון חדש לתא הנוסעים.