רולס רויס קולינן, הקרוסאובר הראשון של רולס רויס אשר הוצג לראשונה לפני כשש שנים, נחשף כעת בדגמי 2024 המחודשים המציגים מתיחת פנים ראשונה ומקיפה במיוחד לדגם. מתיחת הפנים לקולינן כוללת עדכון מקיף לעיצוב החיצוני ולתא הנוסעים, שדרוג טכנולוגי ועוד שלל אופציות חדשות לבחירת הרוכשים העשירים.
חזיתו של הקולינן זכתה לעיצוב חדש לחלוטין המעניק לדגם מראה מודרני יותר, בעיקר בזכות יחידות התאורה החדשות, אך גם מראה לא שגרתי לרולס רויס עם העיצוב הזוויתי של כונסי האוויר הגדולים בתחתית הפגוש, זה לא משהו שרולס רויס הייתה מעזה לבצע בדגמים הקלאסיים שלה כמו הפאנטום, אך היא כן מעזה לעשות בדגם הצעיר הזה, יחסית למותג, שגם הפך לדגם הנמכר ביותר של המותג בשנים האחרונות ואנחנו מדברים על דגם שמחיר הבסיס שלו באירופה עומד על כ-1.5 מיליון שקל לפני תוספות, ויש המון מאלו.
משאר הזוויות הדגם לא השתנה במיוחד אך חלקי הפלסטיק התחתונים זכו לגימור בשחור מבריק, נמצא מבחר חדש של עיצובים לחישוקי הגלגלים בגדלים של עד "23 ואם אתם מעדיפים את הקולינן במראה נועז יותר ופחות קלאסי תוכלו לבחור בדגם "התג השחור" הכולל חבילת השחרה מלאה, שילובי צבעים וגימורים נועזים וייחודיים לגרסה זו.
חלל תא הנוסעים שומר על המראה הקלאסי והמוכר אך הוא זכה לשדרוג טכנולוגי מקיף עם מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת, לוח מחוונים דיגיטלי, פאנל דיגיטלי בצד הנוסע המשמש כאלמנט דקורטיבי וכל זה, מלוח המחוונים עד לצד הנוסע מכוסה זכוכית בגימור כהה. לצד כל זה רולס רויס הוסיפה של אופציות חדשות לגימורים בחלל תא הנוסעים.
מה שלא השתנה הוא יחידת ההנעה של הקולינן שממשיך עם מנוע 6.75 ליטר V12 טווין-טורבו בהספק מרבי של 600 כ"ס ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה. גם המידות לא השתנו במיוחד כך שעדיין מדובר ברכב עצום ממדים באורך של 5.34 מטר, רוחב של 2.0 מטר, גובה של 1.83 מטר ובסיס גלגלים של 3.29 מטר.