2024 קיה K8 החדשה
קיה K8 החדשה.
2024 קיה K8 החדשה
קיה K8 החדשה.

קיה חושפת בשוק הבית הקוריאני את דגמי 2024 המחודשים של מכונית הסאלון K8, מתיחת פנים לדגם הכוללת עיצוב חיצוני חדש בהתאם לשפת העיצוב העדכנית של קיה, שדרוג מקיף לחלל תא הנוסעים והטמעה של טכנולוגיה מתקדמת יותר. קיה K8 מגשרת על הפער בין המשפחתית הגדולה K5 (אופטימה לשעבר) ומכונית הפאר K9. 

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

חזיתה של קיה K8 עוצבה מחדש לחלוטין בהשראת שפת העיצוב העדכנית של קיה שמקורה בדגמים החשמליים של המותג כדוגמת קיה EV9. המראה מודרני מצד אחד אך נדמה כי כרכב שלא עוצב מראש לשאת את שפת העיצוב הזו מתקבלת חזית במראה גמלוני, מזוויות מסוימות לפחות. מהפרופיל ומאחור השינויים מינוריים יותר וכוללים רק עיצוב מעודכן לפגוש האחורי ופס תאורה מעודכן המחבר בין הפנסים מאחור. לקיה K8 אורך של 5.05 מטר, רוחב של 1.87 מטר, גובה של 1.45 מטר ובסיס גלגלים של 2.89 מטר. 

 

2024 קיה K8 החדשה
קיה K8 החדשה.

חלל תא הנוסעים של קיה K8 שומר על המבנה המוכר של הדגם היוצא אך הוא זכה למגוון רחב של שינויים כגון התקנה של המסך הפנורמי העדכני של החברה, התקנה של גלגל ההגה העדכני של החברה, עיצוב מעודכן לדשבורד לטובת שינוי מיקום פתחי המיזוג, עיצוב מעודכן לקונסולה בין המושבים, משענת מרכזית חדשה ועדכון מקיף לחומרי הגימור העוטפים את חלל תא הנוסעים. התוצאה היא מראה אלגנטי, נקי ומודרני יותר. 

 

בתחום ההנעה אין שינויים כך שקיה K8 ממשיכה עם מבחר הכולל מנוע 2.5 ליטר 198 כ"ס, 3.5 ליטר V6 בהספק של 300 כ"ס, 3.5 ליטר V6 להנעה בגז בהספק של 240 כ"ס ויחידת הנעה היברידית 1.6 ליטר טורבו בהספק של 235 כ"ס. דגם ה- V6 החזק יותר משודך למערכת הנעה כפולה. 

 

קיה K8 החדשה תא הנוסעים
קיה K8 החדשה.

קיה ציידה את ה- K8 החדשה בבולמים אדפטיביים הנשלטים גם באמצעות מידע ממערכת הניווט ומצלמה קדמית שסורקת את פני השטח לפני הרכב ומשנה את קשיחות הבולמים בהתאם. המערכת מאפשרת שליטה נפרדת על כל בולם וכך להפחית תנודות מרכב לא רצויות שפוגעות בנוחות הנוסעים. 

 

קיה K8 החדשה 2024 תא הנוסעים
קיה K8 החדשה.

שדרוגים נוספים הם מערכת סינון רעשים אקטיבית העושה שימוש ברמקולים של מערכת הפרימיום מבית Meridian, חיישני מגע על גלגל ההגה לזיהוי אחיזה בהגה, בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת מערכת ניווט, תאורה ראשית אדפטיבית מתקדמת, משטח טעינה כפול, חימום/אוורור לכל המושבים, סטריליזטור (UV-C) בתא האחסון בין המושבים, מושבי נוחות קדמיים עם עיסוי ושינוי תנוחה בנסיעות ארוכות, תאורה לנקודות העיגון של חגורות הבטיחות, מצלמת דרך קדמית ואחורית מובנית, ניווט מבוסס טכנולוגיית מציאות רבודה ועוד. לצד זה נמצא מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות. 

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.