שיווקה של קיה פיקנטו 2011 החדשה יחל ביום ראשון ה-01.05 עם תג מחיר אטרקטיבי ותחרותי מאוד.
טלקאר, יבואית קיה לישראל, תחל ביום ראשון הקרוב בשיווק הפיקנטו החדשה כאשר היא מציבה תג מחיר התחלתי של 61,900 ש"ח שללא ספק יהפוך אותה למתמודדת האטרקטיבית ביותר בשוק מכונית המיני הפורח בישראל.
לקיה פיקנטו 2011 מידות של 3,595 מ"מ אורך, 1,595 מ"מ רוחב, 1,480 מ"מ גובה ובסיס הגלגלים 2.385 מ"מ ומשקל עצמי של בין 845-875 ק"ג. בתחום הבטיחות מצוידת הפיקנטו החדשה ב-6 כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות ESP. כסטנדרט.
קיה תשווק את הפיקנטו החדשה בשלוש גרסאות: גרסת הבסיס תשווק עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים בהספק 69 כ"ס ב-6,200 סל"ד ו-9.7 קג"מ המתקבל בסל"ד נמוך יחסית של 3,500 עם תיבת 5 הילוכים ידנית ברמת גימור LX במחיר של 61,900 ש"ח. בתחום הביצועים מציע דגם זה כ-14.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 153 קמ"ש. צריכת הדלק העירונית תעמוד של 18.5 ק"מ לליטר, 27.7 ק"מ לליטר לנסיעה בינעירונית וצריכת הדלק המשולבת המשולבת תעמוד על 23.8 ק"מ לליטר. צריכת הדלק המרשימה הזו היא בעיקר בזכות העובדה שזה מנוע ה-1.0 ליטר KAPPA החדש הוא היחידי בעולם בנפח הזה כיום בעל מערכת תזמון שסתומים כפולה Dual CVVT.
שתי גרסאות נוספות מבוססת על מנוע ה-1.25 ליטר בהספק של 85 כ"ס ב-6,00 סל"ד ו-12.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד המשודך לתיבת 4 הילוכים אוטומטית וישווק בשתי רמות גימור LX במחיר של 74,200 ש"ח ורמת גימור EX במחיר של 76,200 ש"ח. בתחום הביצועים גרסה זו תציע 13.4 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 163 קמ"ש וצריכת הדלק העירונית תעמוד על 14.92 ק"מ לליטר, 22.2 ק"מ לליטר לנסיעה בינעירונית וצריכת הדלק המשולבת תעמוד על 18.86 ק"מ לליטר.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/i0wRbTuNDLk?rel=0{/iframe}
אבזור: כפי שאמרנו בעבר, הפיקנטו החדשה מוצעת ברמת גימור גבוהה מהמקובל.
למפרט הטכני המלא - קיה פיקנטו 2011
רמת הגימור LX: ארבע חלונות חשמל, הגה מתכוון, מזגן מכני, נעילה מרכזית, מראות צד עם הפשרה, רדיו דיסק MP3 מקורי עם כניסות USB+iPod+AUX וארבעה רמקולים, מחזיקי כוסות מלפנים, שקע טעינה למכשיר סלולרי ועוד.
רמת הגימור EX מוסיפה לאבזור: הגה ותיבת הילוכים עם כיסוי עור, מפתח "מתקפל". חיצונית נוספים חישוקים קלים, ידיות דלתות בצבע כסף, פנסי ערפל קדמיים ומראות צד בצבע הרכב.
תמחור גרסת הבסיס מציב את הפיקנטו החדשה במרכז הבמה מול המתחרות כאשר בכל הקשור באבזור, רמת האבזור שמציעה הפיקנטו היא ללא תחרות. המתחרות לגרסת הבסיס הן סוזוקי האלטו הזולה ביותר (תרתי משמע) במחיר של 59,690 ש"ח, יונדאי i10 במחיר של 63,900 ש"ח, שברולט ספארק במחיר של 67,500 ש"ח פיג'ו 107 במחיר של 67,990 ש"ח. לכך כמובן צריך להוסיף את 7 שנות האחריות שקיה מספקת.