לאחר שסיפקה לנו החודש הצצה ראשונה אל הסטינגר 2021 המחודשת (מתיחת פנים לדגם) קיה משיקה בשוק הבית הדרום קוריאני את הסטינגר החדשה, שם היא תשווק תחת השם Stinger Meister - סטינגר מאסטר. מתיחת הפנים לדגם כוללת תוספת של מנוע 2.5 ליטר טורבו חדש, עדכון קל לעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים ועדכון מקיף למערכות הבטיחות המתקדמות של הדגם.
בשוק הקוריאני לפחות, הסטינגר המחודשת זוכה למנוע חדש, 2.5 ליטר טורבו המייצר בדגם הספק מרבי של 304 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 43 קג"מ המתקבל בין 1,650-4,000 סל"ד. מנוע זה, אותו נפגוש גם בסורנטו החדש לדוגמה, משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים.
מנוע ה-3.3 ליטר V6 טווין-טורבו של הדגם הנוכחי זכה למספר שדרוגים והוא מייצר כעת הספק מרבי של 373 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 52 קג"מ המתקבל בין 1,300-4,500 סל"ד. מנוע זה ימשיך לעשות שימוש בתיבת 8 הילוכים אוטו' פלנטרית כמו בדגם היוצא. דגם זה מצויד במערכת פליטה עם שסתום אלקטרוני המשנה את הסאונד של מערכת הפליטה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר בבורר מצבי הנהיגה (תוספת זו תא תשווק באירופה בשל מגבלות רעש).
שני הדגמים מצוידים כסטנדרט בדיפרנציאל מוגבל החלקה מכני מאחור וכמו בדגם היוצא, הרוכשים יוכלו לבחור מבין הנעה אחורית בלבד או כפולה AWD. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את חישוקי ה-" 18 ומערכת הבלימה הסטנדרטית למערכת בלימה של ברמבו ולחישוקי "19 עם צמיגים במידות של 225/40 מלפנים ו-255/35 מאחור ואת הבולמים הרגילים לבולמים אדפטיביים. בשלב מאוחר יותר הדגם ישווק גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ו-2.2 ליטר טורבו דיזל.
העיצוב החיצוני השתנה רק במעט עם מתיחת הפנים לדגם, מאחור נמצא עיצוב חדש לפנסים המחוברים בפס תאורה לכדי יחידה אחרת ויזואלית, פנסים ראשיים מעודכנים עם חתימת תאורת יום חדשה ועיצובים חדשים לחישוקי ה-"18 ו-"19 של הדגם. רוכשי הדגם יוכלו להוסיף חבילת קרבון חיצונית כגון מסגרת גריל מקרבון, חיפוי מראות צד מקרבון ועוד. פנסי האיתות החדשים מאחור מורכבים מ-10 יחידות תאורת LED המסודרות בצורה של דגל משבצות בהשראת עולם המרוצים.
תא הנוסעים מציג עיצוב זהה לדגם היוצא אך הוא שודרג באמצעות מערכת מולטימדיה "10.25 חדשה ומתקדמת יותר, מראה מרכזית ללא מסגרת, מסך "7 חדש וחד יותר בלוח המחוונים, תאורת אווירה מעודכנת עם 64 גוונים, ריפודי עור משולב באלקנטרה או עור נאפה כאופציה ותפירה מסוגננת לריפודי המושבים והדלתות המעניקה מראה עשיר יותר לתא הנוסעים. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בגימור קרבון לקונסולה בין המושבים וכן בחבילת אלקנרטה המוסיפה ציפוי באלקנטרה לגלגל ההגה, המשענת המרכזית ומוט ההילוכים.
גם תחום הבטיחות זכה לשדרוג עם בקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש במערכת הניווט בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לתוואי הדרך, נוספה מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת תזכורת לבדיקת המושב האחורי בסיום הנסיעה, מערכת יציאה בטוחה, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה ובלימה אוטונומית התומכת כעת גם בתנועה חוצה בעת פנייה בצמתים.