קאדילק מתכננת להציג עד 2013, מכונית קבריולט חדשה שאף תהיה זולה במונחי קאדילק.

קאדילק אלדורדו 1960

מאז ה-XLR שייצורה הופסק ב-2009, לקאדילק אין מכונית פתוחה בהיצע, משהו שבעבר היה אחד מהסמלים של קאדילק וכמובן שהקבריולט שמיד שעולה לראש היא לא אחרת מה-קאדילק אלדוראדו של תחילת שנות ה-60, שהייתה התמצית של התמצית של ימי הפאר של תעשיית הרכב האמריקאית.

 

אבל תשכחו מלחלום על אלדוראדו חדשה, הימים הם לא הימים טרום משבר הנפט וקאדילק היא כבר לא קאדילק של פעם. בקאדילק חושבים בצורה ריאלית והקבריולט החדשה תמוקם בין ה-CTS למבין ה-ATS הקומפקטית (המתחרה לסדרה 3). ובקאדילק מתכוונים שהיא לא תהיה יקרה כמו ה-XLR, אלא כזו שאנשים יכולו להרשות לעצמם לרכוש אותה, כמובן במחיר יחסי לדגמי קאדילק. הקבריולט החדשה תוצג עד 2013-2014.

 

אם היינו צריכים לדרג את 7 פלאי עולם בתחום המוטורי, הדור השלישי של הקאדילק אלדוראדו חייב להיות ברשימה. אין בה שום דבר שקשור בפרקטיקה, אולי למעט תא המטען העצום שיכול להכיל דירה תל אביבית עם חניה למאזדה 3 גם כשהגג מופשל. עם אורך של 5,715 מ"מ, בסיס גלגלים של 3,300 מ"מ ורוחב של 2,040 מ"מ, אין שום דבר קטן במכונית הזו. המנוע מלפנים הוא מנוע V7 כמובן בנפח 6.4 ליטר בהספק של 340 כ"ס המשודך לתיבת 3 הילוכים אוטומטית כמובן ותאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות.

תגיות: קאדילק
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.