פיג'ו הבטיחה שעד לשנת 2025 כל הדגמים שלה ישווקו עם אופציה להנעה חשמלית מלאה וכעת עם השקת פיג'ו E-408 החשמלית היא משלימה את המשימה עם היצע רחב ומלא של דגמים חשמליים. עם השקת פיג'ו 408 החשמלית לרוכשים ישנה כעת אופציה לבחור מבין שני דגמי פלאג-אין 180 כ"ס או 225 כ"ס עם סוללה בקיבולת של 12.4kWh או 1.2 טורבו 48V עם 136 כ"ס.
מערכת ההנעה החשמלית של פיג'ו E-408 משלבת מנוע חשמלי קדמי בהספק של 210 כ"ס ומומנט מרבי של 35.2 קג"מ עם סוללה בקיבולת של נטו של 58.2kWh. המנוע הזה נלקח ישירות מפיג'ו 3008 החשמלי אך לאור העבודה שפיג'ו 408 מבוסס על פלטפורמת הדור הקודם של פיג'ו ולא על פלטפורמת SLTA החדשה, לא ניתן להתקין בדגם סוללה גדולה יותר - בפיג'ו 3008 המנוע הזה משודך לסוללה בקיבולת של 73kWh.
פיג'ו לא מציינת את נתוני הביצועים אך אם בפיג'ו 3008 זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות ולמהירות מרבית של 170 קמ"ש אל תצפו כאן למשהו שונה במיוחד. טווח הנסיעה של פיג'ו E-408 עומד על 453 ק"מ ובכל הקשור לטעינה הדגם מצויד במטען פנימי 11kW לטעינה ביתית וטעינה מהירה אפשרית עד להספק של 120kW כך שטעינה של 20-80% אורכת כ-30 דקות.
לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין שלושה מצבי נהיגה, במצב רגיל ההספק המרבי מופחת ל-190 כ"ס והמומנט ל-30.6 קג"מ, מצב ספורט בו ההספק המרבי של 210 כ"ס מתקבל רק בלחיצה מלאה על דוושת התאוצה ולזמן מוגבל לצד כיול חד יותר לדוושת התאוצה. מצב ECO נועד לתעדף טווח נסיעה ובו ההספק המרבי מוגבל ל-170 כ"ס והמומנט המרבי ל-31 קג"מ.
מנופים על גלגל ההגה יאפשרו לנהג בחירה מבין 3 דרגות שונות למערכת הבלימה הרגנרטיבית, מצב הבסיס (0.6m/s²-) דומה לעזיבה של דוושת התאוצה ברכב עם מנוע בנזין והמצב השלישי יספק האטה חזקה יותר של 2.0m/s²-.
ממעבר לכך, זו אותה פיג'ו 408 מוכרת עם עיצוב מרהיב המשלב עיצוב של משפחתית ליפטבק גדולה עם קרוסאובר ותא נוסעים עשיר המשלב את כל הטכנולוגיה העדכנית של פיג'ו הכולת מולטימדיה "10 עם ממשק קיצורים שניתן לאפיון אישי, לוח מחוונים דיגיטלי "10, מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, פנסי מטריקס LED, מערכת שמע מבית FOCAL עם 10 רמקולים, מושבים קדמיים עם חימום/אוורור ועיסוי ועוד.