לובינסקי מסכמת את 2013 ומתכוננת ל-2014 עם שישה דגמים חדשים כולל פיג'ו 308 החדשה, פיג'ו 108 מחליפת ה-107 וסיטרואן C4 פיקאסו החדש.
חברת לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו, סיטרואן ו-MG לישראל, חושפת את הדגמים החדשים שהיא תשווק השנה בישראל, שישה במספר: 2 דגמים חדשים לפיג'ו, 3 דגמים חדשים לסיטרואן וסופרמיני חדשה- MG3 הסינית.
את 2013, סיימה לובינסקי בתוצאות מעורבות, סיטרואן התחזקה במעט עם מסירות של 6637 רכבים חדשים לעומת 6,119 ב-2012, פיג'ו לעומת זאת רשמה ירידה חדה עם מסירות של 4,406 רכבים לעומת 6338 ב-2012. MG ששיווקה במהלך 2013 את המשפחתית MG350, מסרה 729 יחידות מהדגם, שיפור של 334% לעומת 2012.
שנת 2014 היא שנה מכרעת במיוחד לפיג'ו וסיטרואן בישראל (ובעולם בכלל), שכן השנה זו שנת המבחן לטכנולוגיה העדכנית ביותר של קבוצת PSA שתלווה את שני המותגים לאורך העשור הנוכחי. הטכנולוגיה הזו כוללת בעיקרה את מנוע ה-1.2 ליטר 3 צילינדרים טורבו (1.2 e-THP) שיוצע בשתי גרסאות: 110 כ"ס ו-20.9 קג"מ או 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. בנוסף, כל הדגמים יצוידו בתיבות הילוכים אוטו' מודרניות, אמנם אוטו' רגילה (6 הילוכים) ולא כפולת מצמדים, אך לפחות זה סוף עידן ה-AL4 הוותיקה והמיושנת. את כל החידושים האלו תישא הפלטפורמה המודולרית החדשה של קבוצת PSA, פלטפורמת EMP2, שתשרת כמעט את כל דגמי הקבוצה. בנוסף, גם מנועי דיזל חדשים מסדרת BlueHDI החדשה ישרתו את דגמי פיג'ו וסיטרואן. מנועים אלו בעלי מסנן חלקיקים מתקדם ופליטת מזהמים נמוכה במיוחד, מה שמאפשר לדגמים המצוידים במנוע זה להיכלל בקבוצת הזיהום 4 הנמוכה.
פיג'ו: המכונית החשובה ביותר של קבוצת לובינסקי היא ה-308 החדשה שתגיע לקראת חודש ספטמבר 2014 ותוצע עם שני מנועים: 1.2 ליטר 82 כ"ס עם תיבה ידנית או 1.2 טורבו 130 כ"ס עם תיבת 6 הילוכים אוטו' המציעה צריכת דלק חסכונית במיוחד של 21.7 ק"מ לליטר. לובינסקי תציע את ה-308 החדשה במרכב האצ'בק 5 דלתות או SW סטיישן שהוצג רק לאחרונה. ה-308 החדשה תגיע בשלוש רמות גימור: Access , Active ו Premium. כאשר רמות הגימור הגבוהות Active ו-Premium יצוידו במערכת בקרת שיוט, בקרת אקלים, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך מגע מרכזי גדול, קישורית BT, הגה ספורטיבי מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים, מסנן פחם פעיל ועוד.
עוד לפני ה-308, לקראת חודש אפריל הקרוב, תנחת בישראל פיג'ו 108 החדשה, המחליפה של ה-107 העירונית שתוצג בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ. כמובן שגם אחותה התאומה לבית סיטרואן, ה-C1 החדשה תגיע בצמוד אליה. בשני הדגמים נמצא מנוע 1.0 ליטר חדש וחסכוני יותר.
סיטרואן: לקראת סוף המחצית הראשונה של 2014, סיטרואן תחל בישווקו של ה-C4 פיקאסו 2014 החדש בתצורת 5 או 7 מושבים (גרנד פיקאסו). הדגם יוצע עם מנועי טורבו בנזין ודיזל בהספקים של 115-156 כ"ס וכן עם תיבת הילוכים ידנית בדגמים החלשים או 6 הילוכים אוטו בדגמים החזקים'. דגם הדיזל החזק (150 כ"ס) עם תיבת הילוכים אוטו' מציעה צריכת דלק מרשימה של 22.2 ק"מ לליטר.
רמת האבזור הגבוהה של הדגם תכלול שלל מערכות מעבר למקובל בסגמנט: מערכת זיהוי רכב בשטח מת, מצלמת רוורס, מערכת לחניה אוטומטית, מגביל מהירות, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מראת פנים נוספת להשגחה על הילדים מאחור, פנסים עוקבי פנייה, מפתח חכם לפתיחת הדלתות והתנעת הרכב ועוד.
דגם נוסף של סיטרואן שיוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה והצפוי להגיע לקרת סוף 2014, הוא סיטרואן C4 קקטוס, סוג של רכב פנאי חדש לחלוטין בהיצע הדגם של סיטרואן - אפנתי ומיוחד כמיטב המסורת של החברה.
סייק-MG: אל ה-MG350 המשפחתית, תצטרף השנה מכונית הסופרמיני החדשה של סייק, ה-MG3. הדגם יוצע בישראל עם מנוע 1.5 ליטר 109 כ"ס ו-13.8 קג"מ ותיבת חמישה הילוכים ידנית בלבד.
פיג'ו 308 החדשה:
סיטרואן C4 פיקאסו החדש: