עד היום, אם רציתם פורשה 718 עם מנוע שישה צילינדרים יכולתם לבחור רק בדגמי ה-GT4 הקיצוניים מכווני המסלול. כעת, פורשה מספקת לכם אופציה נוספת עם חשיפתם של דגמי 718 קאיימן ובוקסטר GTS 4.0 המצוידים במנוע שישה צילינדרים שמקורו בדגם 718 GT4.
718 GTS 4.0 מחליפה את ה-GTS ששווקה עד היום עם מנוע 2.5 ליטר טורבו עם 365 כ"ס ו-43.8 קג"מ. כפי שהשם רומז, המנוע החדש של דגמי ה-GTS הוא מנוע אטמוספרי שישה צילינדרים שטוח בנפח של 4.0 ליטר המייצר בדגם הספק מרבי של 400 כ"ס ומומנט מרבי של 42.6 קג"מ, זאת לעומת 420 כ"ס בדגם GT4. הקו האדום במנוע זה אומד על 7,800 סל"ד, 200 סל"ד פחות מבדגם GT4.
בשלב זה, דגמי GTS 4.0 מצוידים בתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד אך בהמשך תצטרף להיצע גם תיבת PDK כפולת מצמדים. עם תיבת הילוכים ידנית לקאיימן GTS 4.0 נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית של 295 קמ"ש. החלפת מנוע הטורבו במנוע אטמוספרי היא צעד שפורשה ביצעה בהתאם לדרישת הלקוחות שלה, חובבי נהיגה אמיתיים עדיין מעדיפים את האופי והתגובה המדויקת לפקודת דוושת הגז של מנוע אטמוספרי.
דגמי 718 GTS 4.0 מצוידים כסטנדרט במערכת בולמים אדפטיביים PASM עם הנמכת מרכב של 20 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים, יחד עם מערכת ניהוג וקטורית ודיפרנציאל מוגבל החלקה וחבילת ספורט כרונו עם תושבות מנוע אקטיביות. בכל פינות הדגמים נמצא חישוקי "20 ומערכת בלימה משודרגת עם צלחות מחורצות (350 מ"מ מלפנים ו-330 מ"מ מאחור) וקליפרים באדום. כאופציה ניתן לשדרג לצלחות בילום קרמיות.
בתא הנוסעים יחבקו את הנהג והנוסע מושבי ספורט בריפוד אלקנטרה משולב בעור, גימור בקרבון וגלגל הגה עטוף באלקנטרה. את מערכת השמע בדגם ניתן לשדרג למערכת של Bose & Burmester.