כבר בחודש הבא, פולקסווגן תחשוף את הפולו החדשה ובהמשך השנה נפגוש את הקרוסאובר העירוני R-ROC, את הטוארג החדש ואת הדור הבא של הג'טה.
בחודשים הראשונים של השנה, פולקסווגן הציגה שני דגמים חדשים: הטיגואן אול-ספייס, המהווה גרסת 7 מושבים לטיגואן, ואת הארטאון, מכונית 4 דלתות קופה המחליפה את הפולקסווגן CC. בהמשך השנה, פולקסווגן תציג עוד ארבעה דגמים חשובים: פולו החדשה, פולקסווגן T-ROC וכן ג'טה חדשה.
כבר בחודש הבא, פולקסווגן תחל לייצר את הפולו החדשה – הדור השישי לדגם. הפולו החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB-A0, הוצגה לראשונה עם האיביזה החדשה, והיא תציג גידול משמעותי במידות לעומת הדגם הנוכחי, במיוחד במידות בסיס הגלגלים והרוחב. היצע המנועים בדגם לא ישתנה משמעותית מזה המוכר לנו כיום ורוב גרסאות הדגם אשר ישווקו בישראל צפויות להתבסס על מנוע ה-1.0TSI המוכר.
בחודש אוגוסט הקרוב, פולקסווגן תציג את הקרוסאובר העירוני הראשון שלה, T-ROC, שהוא במידה רבה הגרסה של פולקסווגן לאודי Q2. הדגם צפוי להיות קצת פחות מרווח מהגולף הנוכחית וכן אפנתי יותר בעיצובו כולל שילובי צבעים עזים בתא הנוסעים.
בחודש נובמבר, פולקסווגן תחשוף את הטוארג החדש – דור שלישי לרכב הפנאי הגדול והבכיר בפולקסווגן. הטוארג החדש יחלוק מכלולים רבים עם אודי Q7 החדש, כולל כמובן את פלטפורמת MLB המשמשת את כל רכבי הפנאי הגדולים בקבוצת פולקסווגן. עיצוב הדגם צפוי להיות דומה עד כדי זהה לקונספט T-PRIME אותו הציגה פולקסווגן בשנה שעברה וכמו אותו קונספט, גם הטוארג החדש צפוי להיות מצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם הספק כולל של 375 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ.
לקראת סוף השנה, פולקסווגן תציג את הג'טה החדשה עבור השוק הצפון אמריקאי, כלומר זהה לדגם שיגיע אלינו במהלך 2018 למעט אולי יחידות הנעה שונות. הג'טה החדש תעבור משימוש בפלטפורמת PQ35 של הדגם הנוכחי (והדור הקודם של הגולף) לפלטפורמת MQB המודולרית והיא צפויה לעשות שימוש בכל יחידות ההנעה של הגולף המחודשת, כולל מנוע 1.5TSI החדש.