סקודה כבר סיפקה לנו לא מעט מידע על הסופרב 2024 החדש, כולל חשיפה של המפרט הטכני, תמונות של תא הנוסעים - כולל זה של הקודיאק החדש - ועוד, אך עד עתה כל התמונות, תחת מעטה של הסוואה, היו של הסופרב סטיישן וכעת, לראשונה, סקודה מספקת לנו הצצה גם אל מרכב הליפטבק של הסופרב - סופרב סדאן אם תרצו.
אם נתחיל בפרטים היבשים, אז לסופרב החדשה אורך של 4,912 מ"מ, רוחב של 1,834 מ"מ, גובה של 1,481 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,841 מ"מ, כך שלעומת הדגם היוצא מדובר בתוספת של 43 מ"מ לאורך ו-12 מ"מ לגובה כאשר הרוחב ובסיס הגלגלים נותרו ללא שינוי. התוספת לאורך אפשרה לסקודה להוסיף עם 20 ליטר לתא המטען הענק והשימושי של הדגם הזה כך שכעת שלדגם החדש תא מטען בנפח של 645 ליטר, זאת לעומת 690 ליטר בדגם הסטיישן.
העיצוב, כפי שניתן לראות תחת מעטה ההסוואה, הוא רק אבולוציה קלה לעיצוב המוכר של הדגם הנוכחי אבל במקרה הזה מדובר במהלך נכון של סקודה שכן העיצוב הנוכחי של הסופרב מוצלח מאוד ומהווה את אחת מנקודות המשיכה של הדגם.
בניגוד לדגם הנוכחי אותו יכולתם לקבל גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, הפעם המערכת הזו תשווק בדגם הסטיישן בלבד (204 כ"ס וטווח של כ-100 ק"מ) כך שהיצע המנועים של הסופרב סדאן יתבסס על מנוע 1.5 טורבו 150 כ"ס עם סיוע חשמלי 48V, מנוע 2.0 טורבו בהספקים של 204 כ"ס בדגמי הנעה קדמית או 265 כ"ס בדגמי הנעה כפולה ומנוע 2.0 טורבו דיזל בשתי גרסאות הספק של 150 כ"ס או 193 כ"ס כאשר זו החזקה יותר מצוידת בהנעה כפולה.
העיצוב החיצוני יציג מראה מודרני יותר אך לא שונה מהותית מזה הנוכחי, תא הנוסעים לעומת זאת כבר חדש לחלוטין ומעבר לעיצוב החדש הוא מציג מספר חידושים בסקודה, כמו המעבר של מוט ההילוכים לצד גלגל ההגה, מערכת מולטימדיה "13 חדשה ומתקדמת יותר וממשק רב תפקודי של שלוש חוגות חכמות עם מסך מגע המאפשרות שליטה פיזית נוחה על בקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים, השמע ועוד.
דרך אגב, את שלושת רמות הגימור המוכרות אקטיב, אמבישן וסטייל סקוד מחליפה ברמות גימור חדשות בשם אסנס (Essence) וסלקשן (Selection) אליהן מצטרפות רמות הגימור הבכירות המוכרות - ספורטליין ו- L&K.