לאחר 14 שנות ייצור, סקודה מציינת את הסופרב ה-750,000 שירדה מפס הייצור.
מאז שהושקה לראשונה בשנת 2001, סקודה סופרב משרתת כספינת הדגל של הצרן הצ'כי (בבעלות פולקסווגן) ב-14 השנים האחרונות וממלאת תפקיד חשוב ליצרן הן בצד המכירתי והן בצד התדמיתי. ביום רביעי האחרון ה-29.04.2010, סקודה ציינה את הסופרב ה-750,000 שירדה מפס הייצור.
בעוד הדור הראשון של הסופרב (2001-2008 B5) היה רק סוג אל אוקטביה מגודלת בלבד, לפחות בכל הקשור לעיצוב, את המהפכה התדמיתית של הדגם סקודה עשתה עם הצגתו של הדור השני של הסופרב (2008-20015 B6), דגם שהפך מיד עם השקתו לעסקה הכי משתלמת בסגמנט בזכות מרווח אין סופי ליושבים מאחור, רמת אבזור גבוהה (כולל מערכת חנייה אוטו'), תא נוסעים איכותי ופרקטי, תא מטען בעל נפח עצום המצויד בדלת שניתנת לפתיחה בשתי תצורות, כל זאת יחד עם מנועי הטורבו החזקים של קבוצת פולקסווגן.
את השם 'סופרב', סקודה שאלה מדגם עבר שלה שיוצר בין השנים 1934-1949 שניקרא כך בהשאלה מהמילה הלטינית 'סופרבוס' שמשמעותה גאה או מפואר/הדור.
בימים אלו, סקודה החלה בשיווקה של הסופרב III החדשה (B8) כאשר הדגמים הראשונים יגיעו לסוכנויות השונות ברחבי אירופה החל מחודש יוני הקרוב – אצלנו לקראת סוף 2015/תחילת 2016. סקודה ייצרה 136,068 יחידות מהדור הראשון ו- 631,257 יחידות מהדור השני. בכדי להשלים את סך היחידות למספר עגול של שלושת רבעי המיליון, סקודה ייצרה עוד 600 יחידות מהדור השלישי של הסופרב בפס ההרכבה בעיר קבסיני (Kvasiny) שבצ'כיה, ועוד 75 יחידות יוצרו במפעל ההרכבה החדש של הדגם בסין – מפעל הצפוי להיות אחראי לכ-50% מסך הייצור של הדגם.