סיטרואן מפסיקה את ייצורה של מכונית הסאלון C6, לאחר שבשנה האחרונה רק 530 יחידות ירדו מפס הייצור.
לאחר שמונה שנות "קריירה", סיטרואן C6, מכונית הסאלון של סיטרואן, יוצאת לגמלאות לאחר שכ-20,000 יחידות בלבד נמכרו מהדגם עד היום. בשנת2011 רק 922 יחידות מהדגם ירדו מפס הייצור ובאחד עשר החודשים של שנת 2012 נמכרו 530 יחידות בלבד. בישראל נמכרו מספר יחידות בודדות מהדגם, בעיקר בשנתיים הראשונות לשיווק.
את ה-C6, מחליפת ה-XM, סיטרואן הציגה כקונספט עוד בשנת 1999 ולאחר זמן רב של 6 שנים, היא החלה בשיווקו של הדגם שהיה שונה חיצונית מדגם הקונספט רק במעט וזהה לחלוטין מהפנים.
סיטרואן הציעה בתחילה את ה-C6 עם שתי יחידות הנעה: 3.0 ליטר V6 בהספק של 211 כ"ס ו-2.7 ליטר V6 Hdi בהספק של 204 כ"ס. בהמשך, נוספו להיצע מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל עם 173 כ"ס וב-2009 הוחלף מנוע ה-2.7 ליטר טורבו דיזל במנוע 3.0 ליטר V6 Hdi בהספק של 240 כ"ס. על הפסקת ייצור הדגם, סיטרואן החליטה עוד בשנת 2009.
כן, שוב זה קורה לה לסיטרואן. למרות שלאורך השנים היא הציגה את מכוניות הסאלון הכי נוחות ומיוחדות בסביבה, כבר כמה עשורים מאז ה-DS המיתולוגית שהיא לא מצליחה לשחזר את ההצלחה של אותה מכונית בשוק מכוניות הסאלון. סיטרואן כמובן לא לבד בחוסר ההצלחה הזו, גם פיג'ו לא הצליחה במיוחד עם ה-607, ורנו נכשלה לחלוטין עם הול-סאטיס.
נכון לעכשיו, רנו עדיין לא הציגה מכונית סאלון חדשה ופיג'ו וויתרה על להמשיך לנסות. סיטרואן מהצד השני, עדיין לא אמרה נואש ובתערוכת בייג'ין האחרונה (אפריל), היא חשפה השנה את מכונית הקונספט המרשימה "סיטרואן DS מספר 9”, מי שעתידה להיות מכונית הסאלון החדשה של החברה כאשר שוק היעד העיקרי שלה הוא דווקא השוק הסיני.