הגרנד פיקאסו החדש מוצע עם מנוע 2.0 טורבו דיזל נקי במיוחד בהספק של 150 כ"ס עם תיבה אוטו' וצריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר.
קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן בישראל, משיקה את סיטרואן C4 גרנד פיקסו 2014 החדש, המיניוואן הקומפקטי 7 מושבים של סיטרואן שהוצג בעולם בחודש יוני האחרון. הגרנד פיקאסו החדש ישווק בשתי רמות גימור, עם מנוע 2.0 טורבו דיזל, תיבת הילוכים אוטו' ובמחירים של 180 אלף שקל לדגם הבסיס ועד 190 אלף שקל לדגם המאובזר יותר.
מיניוואנים הם לרוב משעממים למראה, לא ה-C4 גרנד פיקאסו החדש הנושא את שפת העיצוב העדכנית של סיטרואן עם מראה אולטרה מודני, עיצוב פנסים ייחודי וכמו בדגם היוצא, משטח חלונות גדול המקיף את תא הנוסעים ומעניק להם תחושה אווירית ומרווחת במיוחד.
הגרנד פיקאסו החדש הוא הנציג הראשון בישראל לשאת את הטכנולוגיה הכי עדכנית של פיג'ו-סיטרואן. הוא מבוסס על הפלטפורמה המודולרית החדשה EMP2 המאפשת לדגם החדש לרשום משקל של 1,476 ק"ג, כ-100 ק"ג פחות מהדגם היוצא. מידות הדגם לא השתנו מהדגם היוצא עם אורך של 4.56 מטר, גובה של 1,625 מ"מ ורוחב של 1.82 מטר, אך בסיס הגלגלים גדל משמעותית והתארך ב-11 ס"מ לכדי 2.84 מטר. הגידול בבסיס הגלגלים מוצא ביטוי במרווח משופר לנוסעים ולמטען. נפח תא המטען נע בין 165 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש והוא גדל לכדי 645 ליטר עם קיפול השורה השלישית (69 ליטר יותר מבעבר) ועם קיפול שתי שורות המושבים הנפח גדל לכדי 1,843 ליטר.
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש ישווק בישראל עם מנוע אחד, מנוע טורבו דיזל BlueHDI מסדרת המנועים החדשה של פיג'ו-סיטרואן. מדובר במנוע נקי וחסכוני במיוחד העומד כבר כיום בתקן אירו 6 הסופר מחמיר שעדיין לא נכנס לתוקפו. למנוע נפח של 2.0 ליטר והספק מרבי של 150 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד. הוא משודך לתיבת שישה הילוכים אוטו' (AISIN) ומערכת עצור/סע. עם מנוע זה מציע הדגם ביצועים נאים של 10.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 207 קמ"ש, צריכת הדלק מרשימה ביותר ועומדת על 22.2 ק"מ לליטר.
הגרנד פיקאסו החדש ישווק כאור בשתי רמות גימור, Comfort Pack במחיר של 179,990 שקלים ו-Exclusive במחיר של 189,990 שקלים. רמת הגימור הבסיסית כוללת מסך מרכזי "7 עם כניסת USB, דיבורית BT שישה רמקולים ועוד, בקרת שיוט ומגביל מהירות, מערכת עזר לחניה, התרעה לביצוע טיפולים, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים דו אזורית, חישוקי "17 קלים, שולחנות בגב המושבים מאחור ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר מוסיפה לרשימה מפתח חכם והתנעה ללא מפתח, גימור יוקרתי יותר, מערכת לזיהוי עצמים בשטח מת, מצלמת רוורס, מערכת חניה אוטו', בקרת שיוט אדפטיבית השומרת על מרחק קבוע מהרכב שלפנים, פנסים עוקבי פנייה ועוד, אבזור שאף ברכבי יוקרה המשווקים בישראל לא תמיד תמצאו.
בתחום הבטיחות, הדגם מצויד בשש כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, נעילה אוטומטית של כל הדלתות בנסיעה מעל 10 קמ"ש ופתיחה אוטומטית בעת תאונה, הדלקה אוטומטית של אורות מצוקה בזמן בלימת חרום, עיגוני ISOFIX, ניתוק מערכת הזנת דלק בזמן תאונה ועוד. לדגם ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של ארגון NCAP האירופאי.
גרסת הבנזין של הדגם, שתהיה זולה יותר אך פחות חסכונית, צפויה להגיע בהמשך השנה.