ניסאן מציגה את הטידה החדשה בתערוכת שנגחאי - גדולה יותר, מעוצבת יותר ואיכותית יותר.
ניסאן טידה האצ'בק החדשה שהוצגה בתערוכת שנגחאי, תימכר בכ-165 מדינות מסביב לגלובוס ושיווקה יחל בסין כבר בחודש הבא. לאירופה ואלינו היא צפויה להגיע בהמשך (מתי בהמשך?). שלא כמו הטידה המוחלפת, הטידה החדשה לא תוצע באירופה בגרסת סדאן, היא כן תוצע בתצורת מרכב זו בארה"ב ובמדינות נוספות.
בכל הקשור לעיצוב, ניסאן טידה החדשה מקבלת את ההשראה לעיצוב מניסאן ליף ומהקונספט "אליורה" (Ellure) ומציגה שיפור משמעותי בכל הקשור באסתטיקה עיצובית לעומת הטידה הנוכחית, למרות שיש שיתווכחו על זה ויטענו שהטידה המוחלפת, היא מכונית נאה מאוד.
למעט ממד האורך, הטידה החדשה מציגה גידול משמעותי בכל המידות עם 4,295 מ"מ אורך (נותר כשהיה), 1,760 מ"מ רוחב (65 מ"מ יותר מהטידה המוחלפת), 1,523 מ"מ גובה (התקצר ב-12 מ"מ) ובסיס הגלגלים עומד על 2,700 מ"מ (גידול של 100 מ"מ).
ניסאן משיקה את הטידה החדשה עם מנוע HR16DE, אותו מנוע המשרת את ה-ג'וק בהספק של 117 כ"ס ו-16 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים EXTRONIC CVT רציפה. ניסאן תצייד את הטידה החדשה גם במנוע ה-1.6 טורבו, שגם הוא מוכר מה-ג'וק, בהספק של 190 כ"ס ו-24 קג"מ, מה שמעניק לטידה החדשה ביצועים של 7.8 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 220 קמ"ש. מנועים נוספים שניסאן לא חושפת עליהם פרטים טכניים יהיו מנועים מהסדרה החדשה PURE DRIVE בעלי פליטת מזהמים נמוכה.