סקודה סופרב מתחדשת וזוכה למתיחת פנים הכוללת עדכון קל לעיצוב החיצוני ולתא הנוסעים ומנועי טורבו חסכוניים יותר.
סקודה חושפת לראשונה את הסופרב 2013 החדשה, בגרסת הסדאן והסטיישן (קומבי), לאחר מתיחת פנים לדגם אשר תוצג בקרוב בתערוכת שנחגאי. המשפחתית הגדולה/מנהלים של סקודה, זוכה לעדכון קל, מאוד, לעיצוב החיצוני וקל עוד יותר בתא הנוסעים. בנוסף הדגם מקבל את מנועי TSI המעודכנים ויציג צריכת דלק חסכונית יותר לעומת הדגם המוחלף.
הספרב החדשה מציגה עיצוב מלוטש יותר ומודרני יותר ומיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של סקודה אותה כבר זכינו לראות בראפיד ובאוקטביה החדשה. זה כולל פנסים מלבניים עם חופה שקופה ומראה נקי, גריל צלעות בשחור מבריק - מודגש ובולט מבעבר ופגוש קדמי חדש האחיד בעיצובו בין דגמי סקודה החדשים.
מהצד אין כל שינוי, עד שמגיעים לחלקה האחורי של הסופרב החדשה, שם מוצאים עיצוב חדש לפנסי הבלימה המבוססים כעת על תאורת LED, מכסה תא המטען עוצב מחדש לחלוטין וכך גם הפגוש האחורי. כל השינויים מאחור נועדו לספק לדגם מראה רחב יותר מבעבר. בנוסף, הרוכשים יוכלו לבחור בחיקושים קלים בעיצוב חדש ובמידות של בין "16-”18.
בתא הנוסעים, למעט גלגל הגה חדש עם כפתורי שליטה חדשים, אין כל שינוי בעיצוב למעט העובדה שכעת הרוכשים יכולים לבחור מבין אפשרויות גימור רבות יותר לתא הנוסעים. עם העיצוב החדש, סקודה כמובן לא וויתרה על הדלת הגאונית מאחור הנפתחת כסדאן או האצ'בק עם נפח עצום לתא המטען של 595 ליטר עד 1,700 ליטר ( 633 ליטר ועד 1,865 ליטר בסטיישן-קומבי).
הסופרב 2013 זוכה במנועים המעודכנים של קבוצת פולקסווגן ולפי סקודה, צריכת הדלק שופרה בממוצע ב-19% והדגמים (חלקם) יוצעו עם מערכת עצור/סע ומערכת רגנרציה לאנרגיה הקינטית. מנוע הבסיס יהיה מנוע 1.4TSI בהספק של 122 כ"ס. גרסת "גרין ליין" החסכונית תציע בדגם החדש צריכת דלק של 23.8 ק"מ לליטר. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או DSG עם שישה או שבעה הילוכים.
הסופרב החדשה צפויה להגיע לישראל לקראת הרבעון השלישי של השנה, ביחד עם האוקטביה החדשה.
סקודה סופרב 2013:
סקודה סופרב 2009: