לינקולן נביגטור זוכה למתיחת פנים מקיפה במיוחד כדגם 2015, כולל החלפת מנוע ה-V8 במנוע 3.5 ליטר טורבו 375 כ"ס.
לינקולן, חטיבת היוקרה של פורד, חושפת היום (ה') לראשונה את הנביגטור 2015 החדש, רכב הפנאי הענק של לינקולן המתחרה בעיקר באסקלייד החדש של קאדילק שהוצג לאחרונה. למרות השימוש במילה חדש, למעשה מדובר במתיחת פנים מקיפה לדגם שהוצג עוד ב-2007.
השינוי החיצוני הבולט ביותר הוא בחזית הדגם המיישרת קו עם שאר דגמי לינקולן החדשים באמצעות קבלתו של גריל הכנפיים המפוצל והבולט במיוחד ובתוספת של תאורת LED ליום. משלימים את השינוי החיצוני אלו פגושים חדשים, עיצוב מחדש לפנסים מאחור וחישוקי "20-”22 בעיצוב חדש.
תא הנוסעים ממשיך ישירות מהדגם היוצא ובלינקולן ניסו כמה שניתן להעניק לו שדרוג באמצעות גימור מודרני ואיכותי יותר כגון ריפוד עור על הדשבורד, עדכון הקונסולה המרכזית במערכת מולטימדיה "8 חדשה ובפקדים חדשים למערכת המיזוג והשמע. גם גלגל ההגה הוחלף ולוח המחוונים המיושן למדי של הדגם היוצא הוחלף בחדש הכולל שני מסכי TFT . לינקולן תמשיך להציע את הדגם בשתי תצורות, “קצר" וארוך עם מקום לשמונה נוסעים.
את מנוע ה-5.4 ליטר V8 של הדגם היוצא, פורד מחליפה במנוע 3.5 ליטר טורבו V6 בהספק מרבי של 375 כ"ס (לעומת 310 כ"ס ב-V8) ומומנט מרבי של 59.3 קג"מ (לעומת 50.3 קג"מ). המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור או לכולם בדגמי ההנעה הכפולה.