פולקסווגן מסירה את הלוט מעל דגמי 2024 המחודשים והמשופרים של הקרוסאובר ID4 והקרוסאובר קופה ID5. בין החידושים נמצא יחידת הנעה אחורית חדשה לחלוטין, מערכת מולטימדיה חדשה, טעינה מהירה יותר ועוד. פולקסווגן ID4 הוצג לראשונה בשנת 2020 ולישראל הוא הגיע רק לקראת סוף 2022.
השדרוג המשמעותי ביותר בדגם הוא כמובן יחידת ההנעה האחורית החדשה, אותה יחידת הנעה שהוצגה לראשונה עם פולקסווגן ID7. עם הספק של 286 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ, מדובר בשדרוג משמעותי לעומת ה-204 כ"ס ו-31.6 קג"מ של הדגם היוצא. לגרסאות ההנעה הכפולה, Pro 4MOTION, נתוני הספק זהים לדגמי ההנעה האחורית. פולקסווגן לא מציינת את נתון התאוצה אך היא כן מציינת כי המהירות המרבית עלתה ל-180 קמ"ש במקום 160 קמ"ש בדגם היוצא.
הסוללה נותרה בקיבולת נטו של 77kWh אך בזכות יחידת ההנעה היעילה יותר ומערכת ניהול אנרגיה חדשה לפולקסווגן ID4 טווח נסיעה של 550 ק"מ, שיפור של 17 ק"מ לעומת הדגם היוצא. הספק הטעינה המהירה נותר על 135kW ולפי פולקסווגן 10 דקות טעינה מספיקות לתוספת של 178 ק"מ לטווח הנסיעה. פולקסווגן תמשיך לשווק את ה- ID4 גם בדגם בסיס עם סוללת 54kWh.
גרסאות ה- GTX הספורטיביות זכו גם הן לשדרוג ועם המנוע האחורי החדש לדגמים אלו יש כעת הספק מרבי של 340 כ"ס לעומת 300 כ"ס בעבר. עם יחידת ההנעה החדשה לפולקסווגן ID4 GTX נתון 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות זאת לעומת 6.2 שניות בדגם היוצא.
בצד החיצוני לא תמצאו שינוי ויזואלי, אך בתא הנוסעים נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה של פולקסווגן עם מסך מגע "12.9, ממשק גרפי חדש, מהיר וידידותי יותר, תפעול קולי מתקדמת יותר ועוד. בתחתית המסך נמצא ממשק מגע מעודכן עם תאורה אחורית עבור השליטה על בקרת האקלים ועוצמת השמע ובורר מצבי הנהיגה עבר למתג לצד גלגל ההגה. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג את חוויית השמע עם האופציה למערכת Harman Kardon עם 10 רמקולים.