בזמן שאצלנו עדיין משווק הדור הקודם של מיצובישי ASX, דגם המיוצר עוד משנת 2010! באירופה לעומת זאת משווק מאז סוף 2022 הדור השני של הדגם המוצג כעת בדגמי 2024 המחודשים אשר זכו למתיחת פנים. להזכירכם, הדור השני של מיצובישי ASX הוא למעשה רנו קפצ'ור בעטיפה של מיצובישי.
מיצובישי ASX המחודש מבוסס על מתיחת הפנים של הקפצ'ור שהוצגה בתחילת החודש (אפריל) ואם בדגם היוצא המקור היה ברור מאוד, הפעם מיצובישי הצליחה להעניק לחזית ה- ASX מראה ייחודי ושונה מזה של הקפ'צור, גם אם שני הדגמים חולקים את אותה חתימת תאורת יום בצידי הפגוש ואת אותם פנסים ראשיים.
מעבר לכך, לא תתקשו לזהות את המקור של למעט תוספת קטנה של מגלש בפגוש האחורי, כל השאר כבר זהה לחלוטין למעט עיצובים שונים לחישוקי הגלגלים.
תאי הנוסעים של שני הדגמים זהים לחלוטין, למעט עיצוב חיפוי כרית האוויר שעל גלגל ההגה והעבודה שברנו הוסיפו חיפוי רך על הקונסולה של מוט ההילוכים כנקודת משען נוחה יותר לברכיים. כמו בקפצ'ור גם כאן נמצא מערכת מולטימדיה עדכנית מבוססת גוגל עם מסך "10.4 חדש ולוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם תצוגה מעודכנת.
היצע המנועים גם הוא זהה למוכר לנו מהקפצ'ור, מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 90 כ"ס או מנוע 1.3 ליטר טורבו עם סיוע חשמלי 48V בהספקים של 140 כ"ס עם תיבת הילוכים ידנית או 160 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים DCT. לצד זה יש גם אופציה היברידית מלאה בהספק משולב של 140 כ"ס על בסיס מנוע 1.6 ליטר אטמוספרי.