לנדרובר מציגה את דגמי 2023 המחודשים של ריינג' רובר וולאר, הקרוסאובר קופה הסקסי של המותג. כמו במתיחת הפנים האחרונה שהדגם עבר בשנת 2021, העיצוב החיצוני המוצלח זכה רק לרענון קל ועיקר ההתמקדות היא בתא נוסעים חדש ומערכת הנעה פלאג-אין משופרת.
בחזיתו של הוולאר 2023 נמצא שבכה עדכנית לגריל הקדמי, פנסים ראשיים חדשים שמעבר לחתימת תאורת יום בעיצוב חדש זכו גם לטכנולוגיית תאורה חדשה ומתקדמת, Pixel LED, המורכבת מ-67 יחידות תאורה הנשלטות בנפרד. גם מאחור נמצא פנסים חדשים עם עיצוב חדש לחתימת התאורה וברמות הגימור הבכירה Autobiography נמצא תוספת של נגיעות מעודנות בצבע ברונזה.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הדגם, P400e, זכתה לסוללה חדשה בקיבולת של 19.2kWh לעומת 13.6kWh בדגם היוצא כך שטווח הנסיעה החשמלי עומד כעת על 64 ק"מ, תוספת של 11 ק"מ לעומת הדגם היוצא. הסוללה החדשה מאפשרת כעת גם טעינה מהירה DC בהספק של 50kW, דבר שלא היה אפשרי בדגם היוצא.
המערכת עצמה נותרה ללא שינוי וממשיכה להתבסס על מנוע 2.0 ליטר טורבו 300 כ"ס ומנוע חשמלי המחובר לתיבת השמונה הילוכים של הדגם. למערכת הספק כולל של 404 כ"ס, מומנט מרבי של 65.2 קג"מ והיא מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 5.4 שניות, עד למהירות מרבית של 210 קמ"ש.
השינוי המשמעותי יותר נשמר לתא הנוסעים המיישר קו עם שאר דגמי ריינג' רובר העדכניים. במרכז הקונסולה נמצא כעת את מערכת Pivi Pro עם מסך מגע "11.4 קעור. הדגם זכה לדור העדכני ביותר של ממשק מערכת Pivi Pro עם תצוגה קבוע למערכת בקרת האקלים, ולכן השליטה על בקרת האקלים והמושבים עברה כעת למסך המרכזי בלבד. הסרת ממשק בקרת האקלים הנפרד אפשרה לחברה לעצב מחדש את הקונסולה בין המושבים למראה אולטרה מינימליסטי כאשר הפקד הפיזי היחידי שנותר הוא מוט ההילוכים.
חידושים נוספים בדגם הם האפשרות לבחירה בריפודי תערובת צמר במקום עור, מערכת סינון רעשים מתקדמת למי שבוחר לשדרג למערכת השמע של Meridian, נוספה מערכת סינון אוויר מתקדמת יותר ו- 80% ממערכות המחשוב ברכב ניתנות כעת לעדכון מרחוק.