בחודש ספטמבר האחרון יגואר חשפה את דגמי 2021 המחודשים של ה- F Pace שזכו לעדכון מקיף במיוחד כולל תא נוסעים חדש ודגם פלאג-אין P400e עם 404 כ"ס וטווח חשמלי של 53 ק"מ. כעת, יגואר חושפת את גרסת הקצה המחודשת של הדגם, יגואר F Pace SVR החדש.
בחטיבת הכוח, יגואר F Pace SVR ממשיך עם מנוע ה-5.0 ליטר V8 מגדש-על של הדגם היוצא עם 550 כ"ס, אך המומנט המירבי עומד כעת על 71.3 קג"מ, תוספת של 2 קג"מ לעומת הדגם היוצא. בנוסף לכך, הדגם עושה כעת שימוש בתיבת 8 הילוכים אוטומטית מחוזקת עם ממיר מומנט שנלקח ישירות מדגם הביצועים הייחודי יגואר XE SV Project 8. התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.0 שניות ומהירות מרבית של 275 קמ"ש, שיפור משמעותי של 0.3 שניות מהדגם היוצא ותוספת של 3 קמ"ש למהירות המרבית.
יגואר התקינה בדגם מערכת היגוי משודרגת לטובת היגוי מהיר יותר ומשוב משופר לנהג וכן מגבר בלימה חשמלי המאפשר מהלך דוושה קצר יותר ומשוב משופר לנהג. בנוסף, יגואר שדרגה את הבולמים האדפטיביים והתותבים (בושינג) בדגם המאפשרים שיפור איזון המרכב במצב הדינמי בבורר מצבי הנהיגה ונוחות משופר במצב הרך ביותר. על כל המערך הנשלט אלקטרונית, היגוי, תיבת הילוכים, מנוע, בולמים ועוד, שולטת כעת מערכת EVA 2.0 החדשה שזכתה ממהנדסי יגואר לתוכנה חדשה, כולל שני מצבי נהיגה חדשים ארו ושלג.
מעבר לכך נמצא עיצוב מעודכן שבדגם SVR כולל כמובן מראה ספורטיבי ואגרסיבי יותר לפגושים, העיצוב המעודכן אפשר ליגואר להפחית ב-35% את העילוי הפועל על הרכב ולהפחית במעט את מקדם הגרר. כמו בשאר דגמי F Pace המחודשים גם בדגם SVR נמצא עיצוב חדש לחלוטין לתא הנוסעים המהווה שדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא. השדרוג כולל לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 חדש המשולב במערכת Pivi Pro החדשה עם מסך מרכזי קמור בגודל של "11.4.