הונדה מעניקה לדגמי 2020 של ה-CR-V מתיחת פנים קלה עבור הגרסה לשוק האמריקאי.
הונדה CR-V החדש הושק בישראל רק לפני מספר רגעים, בחודש יוני האחרון, אך בארה"ב הוא הוצג עוד בסוף שנת 2016 ושם, הוא זוכה למתיחת פנים קלה במקביל להשקה של הגרסה ההיברידית, שבשלב זה לא עשתה עלייה לישראל.
חיצונית, השינויים לא דרמטיים וכוללים עיצובים חדשים לפגושים ולחישוקי הגלגלים, פנסים אחוריים כהים והדגשה עדכנית בכרום מלפנים ומאחור. בתא הנוסעים נמצא עיצוב מחדש לקונסולה בין המושבים כך שכעת היא מכילה משטח טעינה אלחוטי. הדגם שבתמונות הוא בגרסה ההיברידית, כך שאין כאן מוט תיבת הילוכים ולוח המחוונים הדיגיטלי מותאם להנעה היברידית.
מערכת ההנעה ההיברידית של הונדה CR-V משלבת בין מנוע 2.0 ליטר 145 כ"ס לבין מנוע חשמלי 184 כ"ס ו-32.1 קג"מ. המערכת לא כוללת תיבת הילוכים, מנוע הבנזין משמש בעיקר לטעינת הסוללה (ולשיוט בכביש המהיר) כך שברוב מצבי הנסיעה ההנעה מתבצעת רק באמצעות המנוע החשמלי. הדגם משווק עם הנעה קדמית או כפולה, לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.8 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.9 ק"מ לליטר.
בישראל הדגם משווק בשלב זה רק עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 193 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה כפולה.