איסוזו חושפת את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של הטנדר D-MAX הכוללת מנוע דיזל חדש בנפח 1.9 ליטר עם 150 כ"ס.

2016 איסוזו D-MAX החדש - מתיחת פנים
2016 איסוזו D-MAX - מנוע 1.9 ליטר טורבו דיזל חדש.

איסוזו חשפה אמש בתאילנד את ה-D-MAX המחודש לשנת 2016, עם עיצוב מחודש לחזית הדגם, שדרוג תא הנוסעים, תיבות 6 הילוכים ידנית ואוטומטית חדשות ולפחות עבור השוק התאילנדי, גם מנוע 1.9 ליטר טורבו דיזל חדש שם הוא יחליף את מנוע ה-2.5 ליטר של הדגם.

 

מיצובישי אאוטטלנדר 7 מושבים

חזית הדגם זכתה לעיצוב בולט ומוחצן יותר לגריל הקדמי יחד עם פגוש קדמי חדש הכולל בתי תאורת ערפל בולטים יותר ופנסים ראשיים שעדכנו בתוספת של תאורת LED ליום – לפחות ברמות האבזור הגבוהות יותר. בתא הנוסעים, השינויים העיקריים נמצאים בקבלתה של מערכת מולטימדיה עדכנית הכוללת סנכרון מלא למכשירי אנדרואיד ו-iOS וכן במסך מחשב דרך גדול יותר בלוח המחוונים.

 

מנוע ה-1.9 ליטר דיזל Ddi החדש נועד להחליף את מנוע ה-2.5 ליטר דיזל המשרת כיום את הדגם והוא קל ממנוע ב-20%, חסכוני ממנו ב-19% ובעיקר, עומד בתקן יורו-6 כך שהוא יוכל להיות משווק באירופה. למנוע החדש הספק מרבי של 150 כ"ס ב-3,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ המתקבל בין 1,600 ל-2,600 סל"ד.

 2016 איסוזו D-MAX החדש

את השיפור המשמעותי בצריכת הדלק איסוזו לא השיגה רק באמצעות המנוע החדש והפחתת הנפח, אלא גם באמצעות תכנון תיבת 6 הילוכים אוטו' חדשה (וגם תיבת 6 הילוכים ידנית חדשה) אשר מחליפה את תיבת החמישה הילוכים אוטו' של הדגם הנוכחי. איסוזו תמשיך להציע את הדגם עם מנוע ה-3.0 ליטר טורבו דיזל 175 כ"ס המשווק בעיקר באוסטרליה ותאילנד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.