קיה חשפה בתערוכת ניו יורק 2025 את קיה K4 האצ'בק, המכונית המחליפה בשוק האמריקאי את הפורטה האצ'בק וסביר להניח שהדגם יחליף בחברה גם את הסיד האצ'בק אך זה כנראה בתנאי שבקיה יש תוכניות לשווק את הדגם גם עם הנעה היברידית שכרגע לא קיימת עבור הדגם. מוקדם יותר השנה, קיה כבר החלה לשווק בשוק האמריקאי את קיה K4 סדאן, המחליפה במקביל את הפורטה סדאן.
בעידן בו מכוניות מסוג זה הן עולם הולך ונעלם, כל היצרנים האמריקאים לדוגמה כבר הפסיקו לשווק מכוניות מסוג זה, עיצוב מוחצן וייחודי הוא חלק ממה שנדרש כדי לגרום ללקוחות להעדיף האצ'בק או סדאן משפחתית על פני קרוסאובר וזה בדיוק מה שקיה עשתה עם דגמי K4 שלה אשר זכו לעיצוב ייחודי למדי, קצת מוזר במקרה של גרסת הסדאן אך די מרהיב במקרה של גרסת החמש דלתות האצ'בק ומי שירצה לשדרג את החוויה הויזואלית יוכל לבחור ברמת הגימור GT ליין הספורטיבית.

היצע המנועים בשוק האמריקאי כולל מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בהספק של 147 כ"ס ומומנט מרבי של 18.2 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים רציפה IVT או מנוע 1.6 ליטר טורבו בהספק של 193 כ"ס ומומנט מרבי של 26.9 קג"מ, כאן בשידוך תיבת 8 הילוכים אוטומטית.
לקיה K4 האצ'בק אורך של 4.43 מטר, רוחב של 1.85 מטר ובסיס גלגלים של 2.72 מטר, כך שמדובר באצ'בק משפחתית די גדולה, גדולה יותר מהגולף של פולקסווגן לדוגמה.

חלל תא הנוסעים זהה כמובן למה שפגשנו ב-K4 סדאן, עיצוב בהשראת הדגמים החשמליים של קיה, עם דשבורד אופקי ומסך פנורמי המשלב שלושה מסכים, "12.3 עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה ומסך "5 מרכזי עבור שליטה נוספת על בקרת האקלים, עליה ניתן לשלוט גם באמצעות כפתורים פיזיים על הקונסולה המרכזית. כמו בדגמים החשמליים, גם כאן השליטה על ההילוכים היא באמצעות מוט מאחורי גלגל ההגה.