מרצדס CLA שוטינג ברייק החדשה מהווה את גרסת הסטיישן של ה-A קלאס. כמו ה-CLA היא בעלת כיול ספורטיבי יותר לעומת שאר גרסאות ה-A קלאס.
כחודשיים לאחר שחשפה את ה- CLA החדשה, מרצדס חושפת בתערוכת ז׳נבה את הגרסה הפרקטית של הדגם, מרצדס CLA שוטינג ברייק החדשה, גרסת סטיישן לדגם בעיצוב שוטינג ברייק שנועד להעניק לעיצוב הסטיישן מראה מלהיב יותר. רוכשי הדגם יוכלו להוסיף חבילת AMG Line המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר - פנימי וחיצוני.
כמו כל דגמי משפחת ה-A קלאס החדש, גם מרצדס CLA שוטינג ברייק החדש גדולה ומרווחת יותר מהדגם היוצא, בזכות אורך של 4,688 מ״מ (תוספת של 48 מ״מ), רוחב של 1,839 מ״מ (53 מ״מ+), גובה של 1442 מ״מ (2 מ״מ-) ובסיס גלגלים של 2,729 מ״מ (30 מ״מ+) - הזהה בכל משפחת ה-A קלאס. נפח תא המטען בדגם עומד על 505 ליטר, תוספת של 10 ליטר לעומת הדגם היוצא.
בשלב זה מרצדס מציעה את הגרסה הבכירה של הדגם, CLA 250 שוטינג ברייק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 225 כ״ס ומומנט מרבי של 35.5 קג״מ המשודך לתיבת 7 הילוכים 7G-DCT כפולת מצמדים. בהמשך הדגם ישווק עם מבחר נוסף של מנועי בנזין ודיזל, עם תיבת הילוכים ידנית או 7G-DCT ועם אופציה להנעה כפולה 4MATIC.
כמו ה-CLA החדש, גם כאן מפסק הסרנים רחב יותר מזה של ה-A קלאס האצ׳בק או סדאן, כיול המתלים ספורטיבי יותר והמתלה האחורי הוא רב חיבורי כסטנדרט, וזאת בכדי להעניק לדגם אופי ספורטיבי יותר משאר גרסאות המרכב של ה-A קלאס.
בתא הנוסעים נמצא את לוח המחוונים הדיגיטלי של מרצדס ומערכת MBUX העדכנית הכוללת פקודות קוליות מורכבות, זיהוי קולי אישי של הנהג או הנוסעים ואפשרות לתפעול חלק מהפקודות באמצעות מחוות ידיים. המערכת מזהה גם מחוות כלליות, כך לדוגמה אם הנהג התכופף לעבר מושב הנוסע, כאשר זה פנוי, המערכת תדליק אוטומטית את תאורת תא הנוסעים בצד זה ותכבה כאשר הנהג יחזור למקומו.
כמו כל דגמי ה-A קלאס, גם את ה-CLA שוטינג ברייק החדשה ניתן לצייד ברשימת אבזור נוחות ובעיקר בטיחות ארוכה ומרשימה, כולל מערכות נהיגה סמי-אוטונומיות שנלקחו ישירות מה-S קלאס.