מיצובישי DST קונספט
מיצובישי DST - קונספט לקרוסאובר 7 מושבים.
מיצובישי DST קונספט
מיצובישי DST - קונספט לקרוסאובר 7 מושבים.

הקונספט מיצובישי DST אמנם מיועד בעיקר למדינות במזרח אסיה, אך עבורנו הוא עוד דגם של מיצובישי המציג את שפת העיצוב הבאה של החברה, זו שהוצגה אשתקד עם הקרוסאובר מיצובישי Xforce שגם הוא מיועד לשווקי המזרח. 

 

הקונספט מיצובישי DST הוא קונספט לקרוסאובר 7 מושבים שאת גרסת הייצור שלו מיצובישי תחשוף במהלך השנה הבאה. במידה רבה, הקונספט DST הוא אאוטלנדר עבור שווקים מתפתחים, שם האאוטלנדר המוכר לנו לא משווק, והוא תשובה ללקוחות של מיצובישי המחפשים קרוסאובר 7 מושבים מעודן, נוח ומתקדם יותר מהפג'רו ספורט המבוסס על שלדת הסולם של הטנדר טרייטון או רכב 7 מושבים במראה של קרוסאובר כסוג של תחליף למיניוואן מיצובישי אקספנדר (Xpander). 

 

מיצובישי DST קונספט
מיצובישי DST.

העיצוב החיצוני של הקונספט DST עושה שימוש בשפת העיצוב החדשה של מיצובישי (Gravitas & Dynamism) וזו שפת עיצוב אותה אנחנו צפויים לפגוש גם בדגמים לשווקים מערביים של מיצובישי. 

 

חלל תא הנוסעים עדיין קונספטואלי יחסית אך גם הוא מציג את מה שנפגוש בדגמים העתידיים של מיצובישי. העיצוב הוא אבולוציה מושקעת, איכותית ומתקדמת יותר למה שפגשנו אשתקד במיצובישי Xforce שהיה הדגם הראשון לעשות שימוש בשפת העיצוב החדשה של מיצובישי. 

תגיות: מיצובישי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.