כלמוביל תשיק בקרוב את יונדאי i25 בישראל, מחליפת האקסנט, אחת המכוניות החשובות ביותר של יונדאי בישראל.
יונדאי i25 / אקסנט החדשה, תושק בישראל בעוד מספר שבועות. יונדאי אקסנט תמיד הייתה הלחם והחמאה של יונדאי בכל העולם, מכונית שמציעה את הנוסחה המנצחת של תמורה מול מחיר כדאי (בעיקר לציי רכב). יונדאי i25 החדשה, בנויה על פי אותה הנוסחה, רק שכעת היא מציעה הרבה יותר בכל התחומים כולל אבזור, עיצוב, מרחב ואיכות.
יונדאי i25 בישראל - החל מ-106,900 שקל
יונדאי i25 במבחן דרכים
יונדאי i25 החדשה תשווק בגרסת סדאן, ולמרות שבעולם הוצגה גם גרסת האצ'בק המזכירה למדי את ה-i30, זו כנראה לא תגיע לישראל שכן היא מציעה רק קצת יותר מרחב מה-i20. מבוססת על פלטפורמה מוארכת של ה-i20, מציעה יונדאי i25 מידות הגדולות כמעט בכל הממדים מה-אקסנט המוחלפת עם אורך של 4,370 מ"מ (90 מ"מ יותר מה-אקסנט הנוכחית), רוחב של 1,700 מ"מ (5 מ"מ יותר), גובה של 1,460 מ"מ (10 מ"מ פחות) ובסיס גלגלים של 2,570 מ"מ (70 מ"מ יותר).
בתחום המנועים נמצא ב-i25 במנועים המוכרים מה-i20 שעברו עדכון קל. מנוע 1.4 ליטר 106 כ"ס ו-1.6 ליטר 123 כ"ס. עבור שוק המוניות, תוצע גרסת דיזל 1.4 ליטר CRDi. מה שאנחנו עדיין לא יודעים לספר זה האם ה-i25 תשווק עם תיבת 4 הילוכים אוטו' בכדי לשמור על רמת מחיר נמוכה או שתוצע עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית שתציע שיפור בצריכת הדלק ובביצועים. יונדאי i25 משווקת בצפון אמריקה עם מנוע 1.6 ליטר GDI בהספק של 140 כ"ס אשר מציע צריכת דלק בינעירונית של 21.3 ק”מ לליטר, אך אם זה ימצא את מקומו גם כאן? נאלץ להמתין להשקה הרשמית.