כשנה לאחר שחשפה את הסונטה החדשה, שגרסתה ההיברידית תשווק בישראל בהמשך השנה, יונדאי תחשוף החודש (20 באפריל) את הגרסה הבכירה והספורטיבית של הדגם, הסונטה N ליין. שוק הרכב הישראלי נכנס להקפאה עמוקה בשל מגפת הקורונה, אך בדרום קוריאה העסקים כרגיל, עם מגבלות מסוימות, והחודש לדוגמה יונדאי השיקה בקוריאה את האלנטרה החדשה אותה היא חשפה לראשונה בחודש שעבר.
הצצה ראשונה אל הדגם יונדאי כבר סיפקה לתקשורת האמריקאית, שוק היעד העיקרי של הדגם, עוד בחודש דצמבר האחרון, עם מעטה הסוואה לעיצוב החיצוני אך חשיפה מלאה של תא הנוסעים הספורטיבי של הדגם. כאמור, מדובר בדגם N ליין ולא בדגם ביצועים N מלא, אך עדיין מדובר בגרסה שהיא לא רק בעלת מראה ספורטיבי אלא גם בעלת תוכן ספורטיבי כגון כיול קשיח יותר למתלים, מערכת בלימה משודרגת ועוד.
בחזיתה של הסונטה N ליין נמצא את מנוע ה-2.5 ליטר טורבו החדש של יונדאי. בעבר, יונדאי חשפה כי לסונטה N ליין יהיה הספק מרבי של "מעל ל-275 כ"ס". בקיה אופטימה GT החדשה, שהוצגה לאחרונה, מנוע זה מייצר הספק מרבי של 290 כ"ס וממומנט מרבי של 43 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים (מצמדים רטובים) ולהנעה קדמית או כפולה כאופציה, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות. הסונטה N ליין לעומת זאת תשווק עם הנעה קדמית בלבד.
בנוסף לעיצוב האגרסיבי יותר מלפנים ומאחור הסונטה N ליין מצוידת בחישוקי "19 בעיצוב ייחודי לדגם ובתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט תומכים בריפוד עור משולב באלקנטרה, תפירה קונטרסטית באדום על המושבים הדשבורד וגלגל ההגה ותצוגה תואמת לדגם "ביצועים" בלוח המחוונים הדיגיטלי של הדגם.