הטוסון 2018 המחודש זוכה למערכת מיקרו-היברידית 48 המשולבת במנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל עם 186 כ"ס.
לאחר שחשפה את דגמי 2018 המחודשים של הטוסון בחודש מרץ האחרון, יונדאי חושפת כעת יחידת הנעה חדשה עבור הדגם - דיזל מיקרו היברידי 48V. מערכת הנעה זהה הוצגה לאחרונה גם עם הספורטאז' של קיה, שזכה גם הוא למתיחת פנים.
מערכת ההנעה הזו משלבת בין מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל לבין מנוע חשמלי המשמש כמתנע/גנרטור ומחובר ברצועה למנוע. המנוע החשמלי מוזן באמצעות סוללות ליתיום-יון קטנה בקיבולת של 0.44kWh ובמתח של 48V. למנוע הדיזל הספק מרבי של 186 כ"ס והמנוע החשמלי המוצמד אליו מסייע בעת הצורך עם תוספת של עד 16 כ"ס. לפי יונדאי, השילוב הזה מאפשר הפחתה של כ-7% בפליטת ה-CO2 עם תיבת הילוכים ידנית.
מנוע הדיזל משודך לתיבת 6 הילוכים או 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה כסטנדרט. במהלך שנת 2019, מערכת ה-48V המיקרו היברידית תהיה זמינה גם עם מנוע ה-1.6 ליטר דיזל Smart Stream החדש. Smart Stream, זה השם שניתן למשפחת המנועים החדשה של יונדאי, משפחה שתכלול עד שנת 2022 עשרה מנועי בנזין, שישה מנועי דיזל ושש תיבות הילוכים.
תזכורת: מתיחת הפנים לטוסון כוללת עיצוב חיצוני מעודכן - במיוחד עיצוב הגריל הקדמי ופנסי LED חדשים - ותא נוסעים שחלקו העליון עוצב מחדש עם איכות חומרים משופרת. לרשימת האבזור נוספו מערכת מולטימדיה חדשה, משטח טעינה אלחוטי ומערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התראה על עייפות הנהג, מצלמת 360 מעלות, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי ועוד.