יונדאי הציגה היום שני מנועים חדשים: 1.6 טורבו 204 כ"ס ו-2.0 טורבו דיזל 150 כ"ס בתקן אירו-6.

יונדאי מציגה מנוע 1.6 טורבו חדש

על מנוע ה-1.6 ליטר טורבו החדש, אשר ישרת את יונדאי ולוסטר טורבו, כבר שמענו לא מעט זמן, אך היום יונדאי חשפה רשמית את מנוע ה-1.6 טורבו יחד עם מנוע 2.0 טורבו דיזל בוועידה הבינלאומית למנועים ומערכות הנעה של יונדאי/קיה בקוריאה.

 

מנוע הארבע צילינדרים 1.6 ליטר טורבו T-GDI מסדרת Gama, מבוסס על מנוע ה-1.6GDI, אשר זוכה בתוספת של מגדש טורבו כפול טורבינות/כניסות (twin-scroll) ומצנן ביניים, מה שמייצר הספק מרבי של 204 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט של 27 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד. לפי יונדאי, המספרים יהיו שונים במקצת בין השווקים השונים.

 

במנוע זה השקיע יונדאי פיתוח שערך 52 חודשים בעלות של כ-61 מיליון דולר. יחידת הנעה זו תשמש דגמים שונים של יונדאי וקיה כגון קיה סיד טורבו ויונדאי ולוסטר טורבו, החל מהמחצית הראשונה של 2012.

 

מנוע חדש נוסף שהוצג בוועידה, הוא מנוע חשוב במיוחד עבור השוק האירופאי: R-2.0 - מנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 150 כ"ס ומומנט של 39.0 קג"מ, אשר כבר כיום עומד בתקן אירו-6 שיכנס לתוקפו במהלך שנת 2014.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.