בכנס השנתי למערכות הנעה בקוריאה, יונדאי חשפה מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים חדש בהספק של 106 כ"ס.
יונדאי וקיה, עורכות בימים אלו את הכנס הבינלאומי למערכות הנעה בקוריאה. בכנס, הנערך בפעם ה-12, יונדאי וקיה חושפות את עתיד מערכות ההנעה שלהן.
כמו רוב חברות הרכב, במיוחד אלו האירופאיות, יונדאי וקיה מציגות עתיד של מנועים צנומי נפח, עם הזרקת דלק ישירה הנעזרים במגש טורבו – מנועי T-GDI. בכנס יונדאי הציגה 7 מנועים חדשים/מחודשים כולל 1.0 T-GDI קאפה חדש לחלוטין ו- 1.2 T-GDI קאפה, שישווק כבר בחודשים הראשונים של 2013.
כיום, יונדאי וקיה מציעות שתי יחידות הנעה הנעזרות במגדשי טורבו:1.6 T-GDI בהספק של 200 כ"ס המשרת בולוסטר טורבו לדוגמה (184 כ"ס בישראל ובאירופה) ומנוע 2.0 T-GDI בהספק של 274 כ"ס הנמצא באופטימה טורבו המשווקת בארה"ב בלבד.
בכנס, יונדאי/קיה הציגו מנוע חדש לחלוטין: 1.0 ליטר קאפה T-GDI שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 106 כ"ס ו-14.0 קג"מ. מנוע זה יוצע בחלק מהדגמים במקום מנוע ה-1.4 ליטר של החברה.
מנוע נוסף שהוצג כבר בשנה שעברה, הוא מנוע 1.2 ליטר קאפה T-GDI בהספק של 130 כ"ס ו-19.3 קג"מ. מנוע זה יחליף בהדרגה את מנועי ה-1.6 ליטר האטמוספריים ויוצע בדגמי הסופרמיני והמשפחתיות של החברות, כבר בחודשים הראשונים של 2013.
בנוסף למנעים אלו, יונדאי/קיה, שהן מיצרניות הרכב היחידות בעולם המפחתות באופן עצמאי מלא את תיבות ההילוכים שלהן, מציגות תיבת הילוכים CVT רציפה חדשה המשולבת במערכת עצור/סע (ISG) שתוצע בדגמים הקטנים של החברה והמשרתת כבר כיום את הפיקנטו בקוריאה, שם תיבת ההילוכים הזו מציעה שיפור של כ-7% בצריכת הדלק לעומת התיבה הרגילה.