יגואר חושפת את גרסת הסטיישן של ה-XF הסאלונית הנקראת XF Sports Brake.

יגואר XF - עכשיו גם בגרסת סטיישן

יגואר וסטיישן זה לא צירוף שהולך ביחד, אך מכונית סאלון יוקרתית וסטיישן זה צרוף שנמכר היטב באירופה. אז לאחר שנים ללא גרסת סטיישן בהיצע (מאז 2008), יגואר מציגה לראשונה את גרסת הסטיישן לדגם ה-XF וכעת יגואר תוכל להתחרות באודי A6 אוונט, ב.מ.וו סדרה 5 טורינג ומרצדס E קלאס סטיישן.

 

ליגואר XF Sports Brake תא מטען בנפח 550 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור (60:40) מתקבל נפח תא מטען של 1675 ליטר באורך של כמעט 2 מטר. בכדי לשמור על איזון, המתלים מאחור הם מתלי אוויר הניתנים לכיוון בהתאם לעומס מאחור.

 

יגואר תציע את הספורטס ברייק עם מנועי טורבו דיזל בלבד. דגם הבסיס יזכה למנוע 2.2 ליטר בהספק של 204 כ"ס והדגמים הבכירים יותר זוכים למנוע 3.0 V6 בשני הספקים של 240 כ"ס ו-275 כ"ס.

 

jaguar-2012-sportsbrake_00
jaguar-2012-sportsbrake_00
jaguar-2012-sportsbrake_01
jaguar-2012-sportsbrake_01
jaguar-2012-sportsbrake_02
jaguar-2012-sportsbrake_02
jaguar-2012-sportsbrake_03
jaguar-2012-sportsbrake_03
jaguar-2012-sportsbrake_04
jaguar-2012-sportsbrake_04
jaguar-2012-sportsbrake_05
jaguar-2012-sportsbrake_05
jaguar-2012-sportsbrake_06
jaguar-2012-sportsbrake_06
jaguar-2012-sportsbrake_07
jaguar-2012-sportsbrake_07
jaguar-2012-sportsbrake_08
jaguar-2012-sportsbrake_08

תגיות: יגואר
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.