יגואר חושפת את גרסת הסטיישן של ה-XF הסאלונית הנקראת XF Sports Brake.
יגואר וסטיישן זה לא צירוף שהולך ביחד, אך מכונית סאלון יוקרתית וסטיישן זה צרוף שנמכר היטב באירופה. אז לאחר שנים ללא גרסת סטיישן בהיצע (מאז 2008), יגואר מציגה לראשונה את גרסת הסטיישן לדגם ה-XF וכעת יגואר תוכל להתחרות באודי A6 אוונט, ב.מ.וו סדרה 5 טורינג ומרצדס E קלאס סטיישן.
ליגואר XF Sports Brake תא מטען בנפח 550 ליטר ועם קיפול המושבים מאחור (60:40) מתקבל נפח תא מטען של 1675 ליטר באורך של כמעט 2 מטר. בכדי לשמור על איזון, המתלים מאחור הם מתלי אוויר הניתנים לכיוון בהתאם לעומס מאחור.
יגואר תציע את הספורטס ברייק עם מנועי טורבו דיזל בלבד. דגם הבסיס יזכה למנוע 2.2 ליטר בהספק של 204 כ"ס והדגמים הבכירים יותר זוכים למנוע 3.0 V6 בשני הספקים של 240 כ"ס ו-275 כ"ס.