יגואר מציגה את C-X75 - אב טיפוס למכונית על היברידית עם שלדת קרבון, מנוע 1.6 טורבו בהספק של 502 כ"ס והספק כולל של 850 כ"ס.
בספטמבר 2010, יגואר הדהימה את באי תערוכת פריז כאשר חשפה לראשונה את הקונספט C-X75, קונספט למכונית-על היברידית עם לא פחות מ-4 מנועים חשמליים בהספק כולל של 780 כ"ס ו-163 קג"מ ושתי טורבינות גז המשמשות כמאריך טווח.
כחצי שנה לאחר הצגת הקונספט, יגואר הצהירה שהיא מתכננת לייצר את הדגם (250 יחידות) אך בניגוד לקונספט, יגואר ציינה שעיקר הדגמים יעשו שימוש במערכת הנעה היברידית קונבנציונלית יותר המבוססת על שני מנועים חשמליים ומנוע 1.6 טורבו.
בשל המצב הכלכלי בעולם באותן השנים, ביגואר החליטו להקפיא את תכניות הייצור אך המשיכו בפיתוח הטכנולוגיה וכעת, יגואר מציגה את אב הטיפוס הראשון ל-C-X75 שאמנם לא יגיע לפס הייצור, אך מספק הצצה אל הטכנולוגיה שתשמש את דגמי יגואר בעתיד בין אם בתחום ההנעה ההיברידית או בפלטפורמות קשיחות וקלות משקל המבוססות על סיבי פחמן.
יגואר C-X75 מצוידת במנוע אחורי-מרכזי בנפח 1.6 ליטר 4 צילינדרים המתוגבר במגדש-על ובמגדש טורבו המייצר הספק מרבי מרשים של 502 כ"ס ב-10,000 סל"ד. המנוע נעזר בצמד מנועים חשמליים בהספק כולל של 390 כ"ס. המערכת ההיברידית הזו מייצר הספק כולל של 850 כ"ס ולא פחות מ-101.9 קג"מ.
יחידת ההנעה מעבירה את הכוח אל הגלגלים דרך תיבת 7 הילוכים רובוטית ומאפשרת להשיג ביצועים של פחות משש שניות 0-160 קמ"ש ומהירות מרבית של 320 קמ"ש. לפי יגואר המהירות המרבית התאורטית עומדת על 356 קמ"ש.
נסיעה על בסיס הסוללות בלבד אפשרית על למרחק של 60 ק"מ והנתון שמרשים לא פחות לאור הביצועים הוא נתון פליטת ה-C02 שעומד על 89 גרם/ק"מ – כמו הפריוס של טויוטה.