השדרוג המשמעותי ביותר ביחידות ההנעה של הסופרב 2024 החדשה, שנחשפה בחודש נובמבר האחרון, נמצא ביחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הסופרב iV אשר זכתה לסוללה חדשה בקיבולת של 25.7kWh (נטו: 19.7kWh) המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 135 ק"מ, שיפור משמעותי לעומת הדגם היוצר עם סוללת 12.7kWh וטווח של כ-60 ק"מ.
לצד השדרוג המשמעותי לטווח החשמלי, מערכת ההנעה של הסופרב iV החדשה החליפה את מנוע ה-1.4 ליטר טורבו של הדגם היוצא במנוע ה-1.5 ליטר טורבו TSI evo2 העדכני בהספק של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ. כמו בדגם היוצא המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים DQ400e אליה צמוד מנוע חשמלי בהספק של 116 כ"ס. למערכת הספק משולב של 204 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 35.7 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.1 שניות ולמהירות מרבית של 220 קמ"ש. במצב נסיעה היברידי רגיל, צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 19.2 ק"מ לליטר.
שדרוג משמעותי נוסף הוא ביכולת הטעינה של הדגם שלראשונה מאפרת גם טעינה מהירה DC בהספק של עד 50kW כך שטעינה של 10-80% אורכת 26 דקות. הטעינה הביתית שודרגה להספק של עד 11kW כך שטעינה ביתית של 10-80% אורכת שתיים וחצי שעות.
הסופרב פלאג-אין החדשה תשווק הפעם במרכב סטיישן בלבד המציע נפח תא מטען של 510 ליטר שגדל ל-1,770 ליטר עם קיפול המושבים מאחור - הסוללה הגדולה הפחיתה כ-180 ליטר משמעותיים מנפח תא המטען. מעבר לכך זו אותה סופר חדשה שממשיכה עם אותו מתכון של חלל תא נוסעים איכותי ומרווח במיוחד לצד איכות נסיעה גבוהה המתקבלת גם בזכות השדרוג לבולמים אדפטיביים מתקדמים יותר (DCC Plus) עם שליטה נפרדת על תנועת הבולם מעלה/מטה. את כל שאר הפרטים על הסופרב החדשה תוכלו לקרוא בקישור.