ה-308 המחודשת זוכה לעדכון קל לעיצוב, למערכות בטיחות מתקדמות ולמנועים משודרגים וחסכוניים יותר. אצלנו בתחילת 2018.
פיג'ו חושפת היום (ו') תמונות ופרטים ראשונים של 308 המחודשת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים שעיקרה, עדכון קל לעיצוב החיצוני, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות, מנועים משופרים ותיבת 8 הילוכים אוטו' בדגמי ה-GT.
כפי שצפינו, ה-308 המחודשת זוכה בחזית חדשה שנלקחה ישירות מה-308 סדאן (סין בלבד) אשר הוצגה עוד בשנה שעברה. בחזית הדגם אנחנו פוגשים עיצוב חדש לפגוש הקדמי, למכסה המנוע ועדכון ליחידות התאורה ומאחור הפנסים עודכנו בעיצוב 3 טפרים כמו ב-3008 החדש. פיג'ו לא חושפת עדיין תמונות של תא הנוסעים המעודכן, אך שם נוכל למצוא מערכת מולטימדיה עדכנית ומשופרת עם הרחבה לאנדרואיד אוטו' ואפל קאר-פליי ותפעול קולי.
בתחום הבטיחות, ה-308 המעודכנת מקבלת מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות כולל: בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת בלימה מלאה (עצירה והמשך נסיעה – רק בדגמים אוטומטיים), מערכת חניה אוטו' ומצלמה אחורית.
פיג'ו לא חושפת עדיין את כל השינויים המכניים שנעשו ביחידות ההנעה של הדגם (את זה היא תעשה לקראת חודש יולי הקרוב), אך היא כן מציינת כי מנוע ה-1.2 טורבו שלושה צילינדרים המוכר של הדגם זכה למספר שיפורים לטובת צריכת דלק/פליטת מזהמים נמוכה יותר, זאת בהתאמה לתקן RDE החדש האמור לספק נתונים הקרובים יותר לתנאי אמת. מנוע זה ימשיך לעשות שימוש בתיבת שישה הילוכים אוטו' אך עם מתיחת הפנים, פיג'ו מוסיפה גם תיבת שישה הילוכים ידנית חדשה.
בתחום מנועי הדיזל, פיג'ו מוסיפה לדגם מנוע דיזל BlueHD חדש לחלוטין בקבוצת PSA בהספק מרבי של 130 כ"ס (סביר להניח כי מדובר במנוע ה-1.5 ליטר החדש של החברה) ומנוע ה-2.0 דיזל 180 כ"ס, המשרת בגרסת הדיזל של ה-308GT הספורטיבית, משודך כעת לתיבת 8 הילוכים אוטו' חדש מתוצרת אייסין היפנית.
מלובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, נמסר כי ה-308 המחודשת תשווק בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2018, השיווק באירופה יחל במהלך חודש ספטמבר הקרוב.