בחודש פברואר השנה ג'ילי השיקה את מותג הפרימיום החדש שלה "גלקסי" עם הבטחה להשקה של 7 דגמים בזמן של שנתיים בלבד ולפי קצב השקת הדגמים של המותג החדש, נדמה כי ג'ילי אכן תעמוד ביעד הזה. אז לאחר השקת הקרוסאובר גלקסי L7 ומכונית הסדאן המשפחתית גלקסי L6, ג'ילי חושפת לראשונה את הגלקסי E8.
גלקסי E8 מבוססת על פלטפורמת SEA של ג'ילי, הפלטפורמה המודולרית של ג'ילי המשרתת כבר לא מעט דגמים חשמליים בקבוצת ג'ילי, כולל דגמים של וולוו, זיקר, סמארט ועוד. הגלקסי E8 היא מכונית סאלון חשמלית עם אורך של 5010 מ"מ, רוחב של 1920 מ"מ, גובה של 1465 מ"מ ובסיס גלגלים של 2925 מ"מ, כך שמדובר במכונית סאלון חשמלית הדומה בגודלו ל- BYD האן, לדוגמה.
בשלב זה לפחות, הגלקסי E8 מוצגת עם יחידת הנעה אחת בלבד עם מנוע אחורי בהספק של 272 כ"ס ומומנט מרבי של 35 קג"מ ואם זה נשמע לכם מוכר אתם לא טועים שכו זו אותה מערכת הנעה שאפשר למצוא בסמארט #1, וולוו EX30 ועוד. סביר להניח כי גרסת ההנעה הכפולה שלה הדגם שתוצג בשלב מאוחר יותר תעשה שימוש בשני מנועים חשמליים בהספק כולל של 428 כ"ס ומומנט מרבי של 55.3 קג"מ. בשלב זה אין נתונים לגבי הסוללות בהן יצויד הדגם.
לגלקסי E8 עיצוב מודרני, זורם ונאה למדי שלא נועד רק למשוך את העין אלא גם כדי להשיג מקדם גרר נמוך במיוחד העומד בדגם על 0.199 בלבד. תא הנוסעים ממשיך את האווירה המודרנית עם עיצוב מינימליסטי ומסך מלבני עצום בגודל של "45 וברזולוציה של 8K (אורך של 1.13 מטר). המסך מחולק לשלושה אזורי תצוגה - לוח מחוונים, מולטימדיה מרכזית ומולטימדיה מול הנוסע. המסך הענק הזה מופעל ע"י שבב Snapdragon 8295 שהוא מעבד ייעודי לרכבים מהדור העדכני ביותר של קוואלקום.
רוכשי הדגם יוכלו לבחור בהגה רגיל ואלו שירצו בקו ראייה נקי למסך העצום יוכלו לבחור בהגה "YOKE" הקטום בחלקו העליון בסגנון של טסלה מודל X/S. מערכת המולטימדיה כוללת מגוון רחב של שירותי רשת וכאשר הרכב לא בתנועה ניתן להפוך את המסך המרכזי לסוג של קונסולת משחק כאשר השליטה על המשחק מתבצעת באמצעות המכשיר הסלולרי.
את מותג גלקסי של ג'ילי כנראה שלא נפגוש בישראל שכן ג'ילי עבור אירופה ג'ילי מייעדת את מותג הפרימיום זיקר (Zeekr) אותו תשווק בישראל גיאו מוביליטי, יבואנית הרכבים החשמליים של ג'ילי גיאומטרי בישראל - מבית יוניון מוטורס.