פיג'ו SR1 קונספט הברידית קבריולט 2+1 והספק כולל של 313 כ"ס
אדם גדול נמדד ביכולת שלו ללמוד מטעיות ולתקן את דרכיו. זה התהליך אותו עוברת קבוצת PSA- פיג'ו סיטרואן. כמובן שזה לא מסתכם רק בעיצוב, אך את המדד השני נוכל לדעת לאשורו רק כשאר נצפה בגרסאות היצור החדשות בעתיד. הפיג'ו SR1 מציגה קוי עיצוב קלאסיים והסימן היחידי לכך שמדובר פיג'ו חוץ מהסמל אלו הפנסים האחוריים שכן מזוהים איתה.
אמנם פיזו לא מצהירה שכך תראה מחליפת ה-407 קופה (שלא זכתה להצלחה לה זכתה ה-406 קופה) אך מעצבי פיג'ו בהחלט יותר מרומזים על כך שזה הקו העיצובי הבא של ה-508 קופה. ראש מחלקת העיצוב של פיג'ו אומר שאת הפנסים הצרים וכונס האוויר הצר בהחלט נראה בדגמים העתדיים של פיג'ו, על כך נאמר שהגיע הזמן באמת שפיג'ו תסגור קצת את שאגת האריה ותתחיל להיות לביא, כולנו יודעים הרי שהיא זו שעושה את העבודה באמת.
פיג'ו לא פוסחת על הנעה הברידית ומציגה שילוב מעניין של מנוע קדמי 1.6 ליטר טורבו עם הספק מרשים של 218 כ"ס ומנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים בהספק של 95 כ"ס. המערכת הזו הנקראת הברידית-4 (Hybrid4 ) תוצג לראשונה ב-2011 בפיג'ו 3008. היא תהיה מסוגלת לנוע רק על הכוח החשמלי בהנעה אחורית וצריכת הדלק המוצהרת הינה 20.5 ק"מ לליטר.