בשנת 2020 חטיבת הספורט של אודי (Audi Sport) מסרה 29,300 רכבים מדגמי RS ו- T, המספר הגבוה ביותר אי פעם עבור חטיבת הספורט של אודי. חלק נכבד מכך הוא תודות לצי דגמי הספורט והביצועים הרחב המונה כיום לא פחות מ-15 דגמים או ליתר דיוק, 13 דגמים אליהם יצטרפו ממש בקרוב דגמי RS3 ספורטבק ו- RS3 סדאן החדשים.
לציון המאורע אודי ספורט קיבצה את כל הדגמים שלה לתמונה קבוצתית וכך אנחנו זוכים להצצה רשמית ראשונה אל דגמי RS3 החדשים. העיצוב, כצפוי וכמצופה, הוא אגרסיבי וספורטיבי יותר למוכר לנו מדגמי ה- S3 החדשים אבל כידוע, דגמי ה- RS הם לא סתם דגמי S עם יותר כוח אלא מכונת ביצועים משודרגת משמעותית.
השדרוג הזה כולל חישוקי שלדה, חלקי מתלה שונים, בושינים קשיחים יותר, מערכת בלימה משופרת עם עמידות גבוהה יותר, הנמכת מרכב של כ-20 מ"מ מהדגמים הרגילים ובולמים אדפטיביים, מערכת קירור משודרגת, מערכת הנעה כפולה משופרת, הצפויה להציע מצב דריפט כמו במתחרה שלה מרצדס A45, וכמובן שגולת הכותרת היא מנוע ה- 2.5 ליטר חמישה צילינדרים טורבו האגדי של אודי שצפוי לייצר הספק מרבי של 400 כ"ס, כמו בדגם היוצא (תקנות הזיהום לא מאפשרות כבר להשתולל עם הספקים). בתמונות אפשר לראות גם עיצוב חדש ואגרסיבי במיוחד לחישוקי הגלגלים שסביר להניח שיוצעו במידה של "19.
אודי RS3 החדשה תהיה ככל הנראה גם האחרונה עם מנוע בעירה פנימית, עד שיוצג הדור הבא החשמלי לאודי כבר תהיה טכנולוגיית סוללות חדשה שהחשיבות שלה עבור דגמי ביצועים היא לא רק ביכולת לעמוד בהספקים גבוהים לאורך זמן ממושך אלא ובעיקר במשקל נמוך יותר משמעותית.