2024 אודי S3 החדשה טיזר
מקצה שדרוגים מקיף לדגמי 2024 המחודשים של אודי S3.
2024 אודי S3 החדשה טיזר
מקצה שדרוגים מקיף לדגמי 2024 המחודשים של אודי S3.

אודי תחשוף השנה מתיחת פנים למשפחת דגמי ה- A3 שלה, עד שזה יקרה, בחודש אפריל הקרוב, היא מספקת לנו הצצה ראשונה אל גרסת הביצועים S3 של הדגם שמעבר לשינויים הויזואליים, זכתה למקצה שדרוגים מכניים מקיף למדי שנועד להפוך את הדגם לחד וספורטיבי יותר או במילים אחרות, לצמצם את הפער מה- RS3 הקיצונית. 

 

אודי S3 המחודשת ממשיכה עם הדור העדכני של מנוע EA888 המוכר, מנוע 2.0 ליטר טורבו, זכה למקצה שדרוגים כך שבדגם המחודש המייצר הספק מרבי של 333 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ, תוספת של 23 כ"ס ו- 2.0 קג"מ לעומת הדגם היוצא. לצד תוספת ההספק אודי מדווחת על שיפור בפעולת מגדש הטורבו גם בעומס נמוך ובינוני לטובת שיפור התגובה במצבים אלו. 

 

2024 אודי S3 החדשה
דיפרנציאל אחורי חדש ומתקדם.

תיבת השבעה הילוכים כפולת המצמדים של הדגם זכתה גם היא למגוון שדרוגים. הגדלת הלחץ על המצמדים מאפשרת להעביר יותר מומנט מיידי בהילוכים הראשונים ולקצר את זמני העברה הילוך בחצי לעומת התיבה הקודמת. זה, יחד עם המנוע המחוזק מאפשרים לדגם להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות לעומת 4.8 שניות בדגם היוצא. לצד זה מצב D הרגיל בתיבת ההילוכים זכה למפת העברת הילוכים חדשה - העברת הילוך בסל"ד קצת גבוה יותר. 

 

השדרוג המשמעותי יותר למערכת ההנעה הוא התוספת של דיפרנציאל אחורי נשלט אלקטרונית מבוסס מצמדים, דיפרנציאל RS Torque Splitter שהוצג לראשונה עם דגם RS הבכיר. הדיפרנציאל הזה מאפשר שליטה נפרדת ומלאה על המומנט העובר לכל אחד מהגלגלים האחוריים, דבר שגם מאפשר להפחית את הנטייה לתת היגוי של הדגם. 

 

2024 אודי S3 החדשה
היגוי משופר.

לבורר מצבי הנהיגה נוסף מצב Dynamic Plus שמציב את המנוע בסרק על 1,300 סל"ד, מאפשר העברות הילוכים גסות ומהירות יותר, תגובה חדה יותר לדוושת התאוצה ומעביר יותר מומנט לציר האחורי או לגלגל החיצוני בת הפניית ההגה. 

 

בתחום המתלים, אלו הקדמיים זכו לנקודת עיגון חדשה שאפשרה להגדיל את זווית השפיעה, הותקנו תותבים קשיחים יותר בנקודות עיגון שונות והבולמים האדפטיביים זכו לכיול מחדש. 

 

2024 אודי S3 החדשה
אודי S3 החדשה.

בפינות הרכב נמצא אופציות חדשות לצמיגי ה- 235/35R19 של הדגם חדשים ומאחורי החישוקים הקדמיים נמצא צלחות בלימה בקוטר גדול יותר (357 מ"מ) לטובת שיפור העמידות בעומס גבוהה ושיפור קל של התחושה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 10

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.