סקודה סופרב סליפרית
סליפרית - סופרב אסטייט על לב חזק.
סקודה סופרב סליפרית
סליפרית - סופרב אסטייט על לב חזק.

עם תחילת השיווק באירופה של הסופרב החדשה (דור רביעי), סקודה בריטניה חוגגת את היציאה של הדור השלישי לגמלאות עם גרסת ביצועים אחת ויחידה שפותחה במיוחד ע"י סדנת RE Performance שאחראית על הסקודה המהירה ביותר אי פעם - Octavia RS Bonneville שקבעה שיא מהירות של 368 קמ"ש. 

 

פרסומת eurodrive
פרסומת eurodrive

המטרה הייתה לייצר את הסליפרית המושלמת ולכן לא נעשה בדגם כל שינוי ויזואלי כך שחיצוני הרכב נראה כמו עוד סופרב אסטייט ברמת הגימור היוקרתית L&K. חדי העין ומביני עניין יבחינו בקלות שהיא לא בדיוק עוד סופרב רגילה, היא נמוכה יותר משמעותית, מאחורי חישוקי ה-"19 מתחבאת לה מערכת בלימה מהמעלה הראשונה של AP רייסינג עם צלחות בלימה גדולות בקוטר של 390 מ"מ ואת החישוקים עוטפים צמיגי יוקוהמה Advan A052 דביקים. 

 

סקודה Superb Estate Sleeper
Superb Estate Sleeper.

 

את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו 280 כ"ס של הדגם המקורי הסדנה שדרגה באמצעות מגדש טורבו גדול יותר (Garrett PowerMax), משאבת דלק משופרת, דאון-פייפ עם זרימה חופשית, מצנן ביניים גדול יותר ועוד, כל אלו אפשרו להוציא מהמנוע הזה הספק מרבי של 477 כ"ס ומומנט מרבי של 67.4 קג"מ. ביצועים? החברה לא חושפת אך עם ההנעה הכפולה של הדגם ונתוני ההספק, אתם יכולים לצפות לנתון 0-100 קמ"ש של פחות מ-4.0 שניות. 

 

סופרב סליפר
נראית כמו כל סופרב אסטייט אחרת.

הדגם זכה להנמכת מרכב משמעותית של 50 מ"מ שנעשתה באמצעות התקנה של סט קוילאוברים של KW אותם משלימים סט של מוטות מייצבים משודרגים. גם חלל תא הנוסעים לא יזכיר לכם שאתם נוסעים במשהו במיוחד, אפילו לא קמצוץ של פס אדום, קרבון או משהו, נשאר אותו תא נוסעים מהודר של רמת הגימור הבכירה L&K. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.