סוזוקי משיקה באירופה גרסה היברידית מלאה לדגם S-CROSS, אותה סוזוקי תשווק במקביל לגרסת ה-1.4 ליטר טורבו הנעזרת בסיוע היברידי קל 48V. סוזוקי S-CROSS ההיברידי ישווק עם הנעה קדמית או כפולה ALL GRIP.
מערכת ההנעה ההיברידית של סוזוקי S-CROSS היא מפיתוח עצמי, היא משלבת מנוע 1.5 ליטר המייצר 115 כ"ס ומומנט מרבי של 14 קג"מ יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 33 כ"ס ומומנט מרבי של 6.1 קג"מ - מנוע חלש יחסית לדגמים היברידיים אחרים. את המנוע מזינה סוללת ליתיום-יון במתח הדקים של 140V. הכוח אל הגלגלים עובר דרך תיבת 6 הילוכים רובוטית עם מצמד יחיד.
מערכת ההנעה זו מספקת בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.7 שניות בדגם הנעה קדמית או 13.5 שניות בדגם הנעה כפולה, בשני הדגמים המהירות המרבית עומדת על 175 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 19.2 ק"מ לליטר או 17.2 ק"מ לליטר בהתאמה, שיפור קל לעומת דגם 1.4 טורבו.
הסוללה מותקנת מתחת לרצפת תא המטען ומכיוון שהדגם לא תוכנן מראש לשאת ביעילות מערכת הנעה היברידית, הוא הרי מבוסס על הפלטפורמה של הדור הקודם (סוזוקי קרוסאובר היוצא), תא המטען בגרסה זו עומד על 293 ליטר בלבד לעומת 430 ליטר בדגם 1.4 טורבו.
מעבר לכך זה אותו סוזוקי S-CROSS החדש שהושק בישראל בחודש יוני האחרון בדגם 1.4 טורבו. החידוש היחיד שמגיע עם הדגם (ובהמשך גם לשאר דגמי סוזוקי העדכניים באירופה) זה חיבור הרכב לאפליקציה שמאפשרת שליטה מרחוק על הרכב כמו פתיחה/נעילה, קבלת נתונים על מיקום הרכב ועוד.