עד היום מרצדס SL AMG החדשה הייתה זמינה עם מנועי בנזין בלבד בהספקים של 381 כ"ס עד 585 כ"ס, כעת הדגם זמין גם עם הנעה היברידית בגרסת הקצה SL 63 S E PERFORMANCE וזו שולחת לכל ארבעת הגלגלים 816 כ"ס. את מרצדס SL 63 S E PERFORMANCE נפגוש בישראל במהלך הרבעון השלישי של 2024, אם אתם לא מעוניינים להמתין שאר גרסאות הבנזין של ה- SL החדשה כבר זמינות לרכישה בישראל.
מערכת E PERFORMANCE של AMG הוצגה לראשונה בשנת 2019 וכעת היא מגיעה בגרסתה הבכירה גם אל מרצדס SL החדשה. המערכת מציעה שילוב של מנוע 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו בהספק מרבי של 612 כ"ס ומומנט מרבי 86.6 קג"מ יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ"ס המוזן מסוללה קטנה בקיבולת של 6.1kWh הניתנת לטעינה חיצונית.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 816 כ"ס והמומנט המרבי על 144.7 קג"מ וזה מספיק כדי לייצר נתון תאוצה 0-100 קמ"ש 2.9 שניות ומהירות מרבית של 317 קמ"ש. קחו בחשבון שהנתונים האלו הם נתוני פיק בלבד שכן המנוע החשמלי מייצר 204 כ"ס למשך זמן מוגבל של כ-10 שניות בלבד, ההספק הקבוע של המנוע החשמלי עומד על 95 כ"ס בלבד, אז המומנט המרבי של המערכת יורד לנתון של 110 קג"מ.
הסוללה הקטנה שבדגם מבוססת על הטכנולוגיה המשמשת את מרצדס AMG במרוצי פורמולה 1, כלומר סוללה המסוגלת לעמוד בזרם טעינה/פריקה גבוה משמעותית לעומת סוללות רגילות של רכב חשמלי ממוצע. מסיבה זו כל תא המרכב את הסוללה "שוחה" בנוזל קירור כדי לשמור על טמפרטורה קבועה של כ-45 מעלות כך שבכל פעם שהנהג זקוק לכוח החשמלי הוא יהיה שם בכל עוצמתו.
SL 63 S E PERFORMANCE מצוידת בתיבת 9 הילוכים אוטומטית, מערכת הנעה כפולה 4MATIC+ AMG, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית מאחור, מערכת היגוי אחורית, קפיצי אוויר עם בולמים אדפטיביים, מוטות מייצבים אדפטיביים, חישוקי "20 ומערכת בלימה משודרגת עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים וצלחות בלימה קרמיות במידות ענק של 420X40.