הונדה חושפת בשוק הבית היפני את הקרוסאובר המשפחתי החדשה של הונדה ZR-V שהוא למעשה הגרסה ליפן ואירופה של הונדה HR-V האמריקאי שנחשף מוקדם יותר השנה, דגמים זהים רק עם עיצוב קצת שונה ויחידות הנעה שונות. שני הדגמים מבוססים על הפלטפורמה של הונדה סיוויק ולכן גם חולקים עם הדגם מכלולים רבים, כולל יחידות הנעה.
להונדה ZR-V אורך של 4,570 מ"מ, רוחב של 1,840 מ"מ, גובה של 1,620 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,655 מ"מ, כך שמדובר בדגם המתחרה מול דגמים כגון מאזדה CX-30, קיה ספורטאז', ניסאן קשקאי ועוד ועבור הונדה הוא ממלא את החלל שבין הונדה HR-V הקטן יותר להונדה CR-V. מידת האורך הגדולה יחסית אפשרה להונדה ליצור תא מטען גדול במיוחד ושטוח לחלוטין.
כמו כל דגמי הונדה בעת האחרונה גם להונדה ZR-V עיצוב נקי, פשוט ולא מתחכם. במקרה של הונדה ZR-V לדגם מידת אורך גדולה מאוד יחסית לעומת מידת הגובה הממוצעת ולכן לדגם מראה המזכיר יותר סטיישן מוגבהת מאשר קרוסאובר מהשורה.
בשוק האמריקאי הדגם משווק עם מנוע 2.0 ליטר 160 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה, בשוק היפני לעומת זאת הדגם משווק עם מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 178 כ"ס או למערכת הנעה היברידית e:HEV על בסיס מנוע 2.0 ליטר בהספק כולל של 184 כ"ס, זו אותה מערכת הנעה המוכרת לנו מהסיוויק e:HEV החדשה ומהונדה CR-V ההיברידי. ביפן לפחות, רוכשי הדגם יוכלו לבחור בין הנעה קדמית בלבד או כפולה לפי דרישה. באירופה הדגם צפוי להיות משווק עם הנעה היברידית בלבד. הדגם ההיברידי מצויד מערכת בלימה רגנרטיבית המציעה 4 דרגות עצמה שונות עליהן ניתן לשלוט באמצעות מנופים על גלגל ההגה.
תא הנוסעים מציג את אותה אווירה שפגשנו בכל דגמי הונדה האחרונה מאז שהוצגה השיווק החדשה וגם כאן הכל נקי, מסודר ופשוט יותר, יש שיאמרו פשוט מידי אך הכל נמצא כאן במקום הנכון מבחינת הנדסת אנוש כולל שימוש בממשקים פיזיים על ההגה ועבור בקרת האקלים.
מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של "10.25 (או "7 חלקי ברמות הגימור הנמוכות) ובמרכז הדשבורד מותקנת מערכת המולטימדיה העדכנית של הונדה עם מסך מגע "7 או "9 הכולל את שירותי הרשת של גוגל לצד חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, עדכוני OTA ועוד. בשוק היפני לפחות, דגמי הונדה ZR-V מצוידים בבקרת אקלים מפוצלת, דלת תא מטען חשמלית, מערכת שמע של BOSE עם 12 רמקולים ועוד.
כמובן שנמצא גם את הדור האחרון של מערכת הבטיחות Honda SENSING הכוללת בלימה אוטונומית עם תמיכה בפניה בצומת, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען נהיגה בפקקי תנועה (Traffic Jam Assist) בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת למניעת תאוצה לא רצונית לפנים ולאחור, בקרת סטייה לשול הדרך, זיהוי תמרורים, אור גבוה אוטומטי ועוד.