הונדה סיוויק סטיישן (טורר) תוצע עם מערכת מתלים אדפטיבית שלראשונה בעולם, תפעל רק על הבולמים מאחור.
הונדה תציג בתערוכת פרנפורט הקרובה בספטמבר את גרסת הייצור של הסיוויק סטיישן (טורר) החדשה אשר הוצגה מוקדם יותר השנה כקונספט בתערוכת ז'נבה האחרונה (מרץ 2013). שיווקה של הסיוויק סטיישן יחל בתחילת 2014 והדגם צפוי להגיע גם לישראל בהמשך.
גרסת הסטיישן של הסיוויק האצ'בק 5D החדשה, המוצעת לראשונה בתצורה זו מאז שנות התשעים, תציע נפח תא מטען מהגדולים בסגמנט עם מעל ל-600 ליטר כאשר המושבים מאחור בשימוש ומעל ל-1500 ליטר עם קיפול המושבים.
היום (יום ד') הונדה חושפת לראשונה שהיא תציע את הדגם (כאופציה) עם מערכת בולמים אדפטיבית שלראשונה בעולם בדגם סדרתי, תפעל על הבולמים מאחור בלבד. לפי הונדה, המערכת שלה מסוגלת לספק כ-80% מהיכולת של מערכת מלאה הפועלת בכל ארבעת הפינות, זאת עם מחצית מהעלות, המשקל ומהמורכבות של מערכת מלאה.
המערכת מאפשרת לנהג לבחור בין 3 מצבי פעולה: נוחות, רגיל וספורט כאשר בכל מצב קשיחות הבולמים מאחור משתנה בהתאם לבחירת הנהג. כמערכת אדפטיבית, היא מפצה אוטו' על משקל מועמס או על שינויים בתוואי הדרך. הסיוויק סטיישן החדשה תוצע עם מנוע 1.6 ליטר i-DTEC טורבו דיזל (27.8 ק"מ לליטר) או מנוע בנזין 1.8 ליטר i-VTEC.
הונדה סיוויק סטיישן קונספט: