הגרסה האירופאית להונדה סיוויק 2012 החדשה נחשפת לראשונה ונראית כמתיחת פנים ולא כדגם חדש לחלוטין.
משהו ללא ספק עובר על מחלקת העיצוב של הונדה. כמו במקרה של הונדה סיוויק סדאן החדשה אליה נחשפנו לפני מספר חודשים, גם גרסת ה-האצ'בק לסיוויק החדשה עבור השוק האירופאי, נראית יותר כסוג של מתיחת פנים מקיפה ולא כדגם חדש לחלוטין.
סיוויק האצ'בק החדשה, שומרת על קווי העיצוב של הדגם היוצא, עם מספר שינויים אותם כבר ראינו במתיחת הפנים לאינסייט והתוצאה הסופית היא מראה מרוכך ובוגר יותר מלפנים ומודגש יותר מאחור עם צללית הנראית ארוכה יותר, למרות שבסיס הגלגלים התקצר ב-3 ס"מ. המידות של הונדה האצ'בק החדשה הן: 4,300 מ"מ אורך (65 מ"מ+), 1,770 מ"מ רוחב (5 מ"מ+) ו-1,440 מ"מ גובה (20 מ"מ-)ובסיס הגלגלים עומד על 2,595 מ"מ בלבד. בהונדה מבטיחים שלמרות השוני במידות, בעיקר בסיס הגלגלים שהתקצר, תא הנוסעים מרווח יותר לעומת הדגם המוחלף. נפח תא המטען עומד על 470 ליטר.
כמו החוץ, גם תא הנוסעים שומר על המראה המוכר מהדגם המוחלף יחד עם לוח מחוונים המפוצל לשני מפלסים, אך איכות החומרים שופרה וכן גם בידוד הרעשים והנדסת האנוש. למעט מנוע דיזל 2.2 ליטר משופר עם 150 כ"ס (תוספת של 10 כ"ס) ומנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש, המנועים יהיו אותם מנועים 1.4 ליטר 100 כ"ס שלא שווק בארץ ו-1.8 ליטר 142 כ"ס שיציע צריכת דלק של כ-15.9 ק"מ לליטר (לעומת 13.7 ק"מ לליטר כיום). למרות ההספקים שלא השתנו, הונדה כן שיפרה את המנועים בכל הקשור בצריכת דלק ופליטת מזהמים. הונדה עדיין לא חשפה רשמית את הסיוויק האצ'בק החדשה, לכן את כל הפרטים המלאים נציג יחד עם החשיפה הרשמית מחר עם פתיחת תערוכת פרנקפורט.