הונדה אקורד הנוכחית הוצגה לפני פחות משנה וכבר כעת, בשוק הבית היפני לפחות, היא זוכה לעדכון טכנולוגי. האקורד אמנם כבר מזמן לא משווקת עוד בישראל, אך לאור העבודה כי לדגם ממשקים זהים לאלו שבסיוויק, סביר להניח כי את העדכון הזה נפגוש בסופו של דבר גם בסיוויק המשווקת כאן.
העיצוב החיצוני של האקורד נותר ללא כל שינוי כך שאת כל השינויים בדגם נמצא בתא הנוסעים. לוח המחוונים הדיגיטלי "10.25 של הדגם זכה לגרפיקה חדשה ולעיצוב חדש למסגרת המקיפה אותו, וזאת בעיקר כדי לפנות מקום למערכת תצוגה עילית חדשה.
ממשק בקרת האקלים זכה לעיצוב חדש עם 4 מתגים צרים וחוגה אחת גדולה במקום 9 כפתורים ושלוש חוגות בממשק הקודם. החוגה הגדולה הזו היא סוג של חוגת קיצורים עם תצוגה במסך המולטימדיה ("12.3), היא מאפשרת לשלוט על תכונות נוספות של מערכת בקרת האקלים, חימום/אוורור המושבים ועוד. חלק מהיצורים ניתנים לאפיון אישי.
מעבר לכך זו אותה הונדה אקורד מוכרת המשווקת ביפן בגרסה היברידית e:HEV בלבד, על בסיס מנוע 2.0 ליטר המשמש בעיקר לטעינת הסוללה של הדגם ומנוע חשמלי עיקרי בהספק של 204 כ"ס ומומנט מרבי 34.1 קג"מ.