הונדה סיוויק האצ'בק 2017 תציע מרווח משופר לנוסעים ותעשה שימוש במנועי טורבו חדשים בנפח של 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר.
הונדה חושפת היום (ג') בתערוכת ז'נבה 2016 קונספט להונדה סיוויק האצ'בק החדשה כקדימון לגרסת הייצור של הדגם שתוצג בהמשך השנה ותשווק באירופה בתחילת 2017. הסיוויק האצ'בק הבאה תהיה המכונית הראשונה של הונדה באירופה לעשות שימוש במנועי הטורבו בנזין החדשים של החברה בנפחים של 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר.
בניגוד לעבר, הסיוויק האצ'בק החדשה תתבסס על הסיוויק סדאן החדשה שהוצגה בשנה שעברה בגרסתה לשוק האמריקאי וזה אומר שהסיוויק האצ'בק 2017 תהיה מרווחת משמעותית מהדגם הנוכחי ועם פלטפורמה חדשה וקשיחה יותר הנשענת את מתלי מקפרסון מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור – שידרוג לעומת קורת הפיתול של הדגם הנוכחי.
בהונדה מציינים כי הסיוויק האצ'בק החדשה תהיה רחבה יותר ב-30 מ"מ, נמוכה יותר ב-20 מ"מ וארוכה יותר ב-130 מ"מ, כלומר אורך של כ- 4.43 מטר, רוחב של כ-1.80 מטר וגובה של 1.42 מטר. בהונדה לא חושפים את בסיס הגלגלים של הסיוויק האצ'בק הבאה אך סביר להניח שהוא זהה באורכה לבסיס הגלגלים של דגם הסדאן, כלומר 2.70 מטר וזאת לעומת 2.60 מטר של הסיוויק האצ'בק הנוכחית.
כאמור, הסיוויק האצ'בק החדשה תצויד בשני מנועי טורבו בנזין חדשים: 1.0 ליטר שלושה צילינדרים VTEC TURBO וכמו בסיוויק סדאן החדשה גם 1.5 ליטר טורבו. בהונדה לא מציינים את ההספקים של המנועים, מנוע ה-1.0 ליטר צפוי להציע הספק מרבי של 100-120 כ"ס ומנוע ה-1.5 ליטר צפוי להיות זהה בהספקו למנוע ה-1.5 ליטר של הסיוויק סדאן: 174 כ"ס ו-22.4 קג"מ, אך יתכן כי הוא יוצע ביותר מגרסת הספק אחת.
המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה CVT. בגזרת מנועי הדיזל, הסיוויק האצ'בק תעשה שימוש בגרסה משופרת של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו דיזל i-DTEC של הדגם הנוכחי.
הונדה אמנם לא חושפת את תא הנוסעים של הדגם, אך זה צפוי להיות זהה בעיצובו לתא הנוסעים של דגם הסדאן.