כשנה לאחר שחשפה את הסיוויק החדשה, במרכב האצ'בק וסדאן, הונדה חושפת את הסיוויק e:HEV ההיברידית החדשה שזו גם תהיה הגרסה היחידה של הדגם שתשווק בשוק האירופי. עם השקתה של הסיוויק ההיברידית הונדה משלימה את חישמול הדגמים שלה עבור השוק האירופי בו כל דגמי החברה משווקים עם הנעה היברידית או חשמלית בלבד - למעט הטייפ R כמובן.
מערכת ההנעה ההיברידית של הסיוויק האצ'בק החדשה, לפחות לפי הנתונים היבשים, היא אותה מערכת הנעה המוכרת לנו מהונדה CR-V ההיברידי שהושק לאחרונה בישראל. המערכת משלבת מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי הפועל במחזור אטקינסון החסכוני עם נצילות תרמית גבוהה של 41% עם שני מנועים חשמליים, אחד ראשי האחראי על הנעת הדגם והשני משמש בעיקר כגנרטור המופעל באמצעות מנוע הבנזין לטובת טעינת הסוללה. ההספק של המערכת עומד על 183 כ"ס והמומנט המרבי עומד על 32.4 קג"מ - נתוני ההספק הם הנתונים של המנוע החשמלי הראשי שכן הוא למעשה אחראי על הנעת הדגם במרבית הזמן ועל ההאצה בדגם.
מה שכן שונה מהמערכת שבהונדה CR-V ההיברידי הוא שימוש בסוללה חדשה המורכבת מ-72 תאי ליתיום-יון. הסוללה הזו נטענת כאמור ע"י מנוע הבנזין או באמצעות מערכת הבלימה הרגנרטיבית בה מצויד הדגם. לפי הונדה, לסיוויק ההיברידית החדשה צריכת דלק משולבת של כ-20 ק"מ לליטר. הונדה לא חושפת את נתוני הביצועים אך אתם יכולים לצפות לנתון 0-100 קמ"ש בגזרת ה-8.5 שניות. עדכון: נתון התאוצה 0-100 קמ"ש הרשמי של הדגם עומד על 7.9 שניות, המהירות המרבית על 180 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 21.3-20 ק"מ לליטר - בהתאם לרמת הגימור.
לשם התזכורת, מערכת e:HEV היא מערכת הנעה היברידית בה ההנעה בנסיעה עירונית או בינעירונית מתבצעת רק באמצעות באמצעות המנוע החשמלי הראשי כאשר מנוע הבנזין משמש בהתאם לצורך לטעינת הסוללה או לאספקה ישירה של זרם למנוע החשמלי. מנוע הבנזין לא מחובר לתיבת הילוכים ולכן הוא מניע את הרכב רק במהירויות שיוט בכביש המהיר באמצעות חיבור ישיר לגלגלים (מצמד), במהירויות אלו המנוע יכול לפעול בתחום היעיל ביותר שלו וכך לחסוך בדלק ופליטת מזהמים. למערכת שלושה מצבי פעולה עיקריים - חשמלי מלא, היברידי בו מנוע הבנזין מפעיל את הגנרטור או מצב מנוע בו מנוע הבנזין מחובר לגלגלים הקדמיים.
מכיוון שאין בדגם תיבת הילוכים, את מוט ההילוכים של דגמי הבנזין הרגילים מחליפים כפתורים לבחירת כיוון הנסיעה (R-N-D-P) ולצידו נמצא את בורר מצבי הנהיגה המאפשר בחירה מבין 4 מצבי נהיגה שונים (מאקו עד ספורט) וכן כפתור EV המאפשר להעביר את מערכת ההנעה למצב חשמלי בלבד.
מעבר לכך זו אותה הונדה סיוויק האצ'בק מוכרת (דור 11) עם עיצוב חיצוני מאופק יותר מזה של הדגם היוצא ותא נוסעים המציג עיצוב נקי, שדרוג משמעותי מקיף לאיכות החומרים וסידור הגיוני לכל מערכי השליטה השונים שמרביתים חזרו להשתמש בפקדים פיזיים במקום משטחי מגע. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי למחצה עם מסך "7 בדגמי הבסיס או דיגיטלי מלא עם מסך "10.25 ברמות הגימור הגבוהות יותר, לצידו נמצא מערכת מולטימדיה עדכנית הכוללת אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (בחיבור אלחוטי) עם מסך מגע "7 או "9.
הסיוויק החדשה מצויד במערכת הבטיחות הונדה SENSING העדכנית עם מערך מצלמות חדש המספק יכולת זיהוי מהירה, רחבה ומדויקת יותר של רכבים אחרים, סימוני הכביש, הולכי רגל, רוכבי אופניים ואופנועים. יחד עם חיישנים נוספים הדגם מציע את כל מה שאפשר לצפות לו מרכב מודרני כגון בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה (Traffic Jam Assist), ניטור שטח מת, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, בלימה אוטונומית עם תמיכה בחציית צמתים ועוד. הונדה מבטיחה שהמערכת החדשה פועלת באופן שמרשיג "טבעי וזורם" יותר לנהג או במילים אחרות המערכת מדמה תגובה של נהג אנושי. לצד זה נמצא שלדה מחוזקת ולא פחות מ-11 כריות אוויר.
להונדה סיוויק האצ'בק החדשה אורך של 4,549 מ"מ, רוחב של 1,801 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,736 מ"מ. נפח תא המטען בדגם עומד על 410 ליטר עד 1,220 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.